FastMagnus May 3, 2009 Author Report May 3, 2009 Nu närmar sig upp start Lite el grejer kvar och lite annat små fix så får det vara bra för i år............... Citera
FastMagnus May 12, 2009 Author Report May 12, 2009 de är bara sååå snygga, Viktorssons?Bilen är en orginal bil med alla data på och signerade motor o.s.v Citera
bege May 12, 2009 Report May 12, 2009 de är bara sååå snygga, Viktorssons?Bilen är en orginal bil med alla data på och signerade motor o.s.vSer ut att vara hos Loaded-Anders bilen i bakgrunden. Citera
CMC 1061 Berra May 19, 2009 Report May 19, 2009 Hallå Magnus hur går det för dig. Man vill ju veta lite om allt är okay med dig och Ellinor.Berra Citera
FastMagnus May 19, 2009 Author Report May 19, 2009 Hallå Magnus hur går det för dig. Man vill ju veta lite om allt är okay med dig och Ellinor.Berradet går inge bra just nu,,, för mycket annat.+ att 8ans vevstakslager ville inte vara med efter uppstart. monterade isär bilen på nytt PB i ren nyfikenhet av som hänt. dom lagrena jag har i min motor finns ej att uppbringa i Sverige. Stadens motorguru gör just nu lager till mig..... Citera
CMC 1061 Berra May 21, 2009 Report May 21, 2009 Hoppas det löser sig för dig Magnus. Det brukar göra det till slut.Berra Citera
FastMagnus May 23, 2009 Author Report May 23, 2009 Hoppas det löser sig för dig Magnus. Det brukar göra det till slut.BerraTack för tanken Its Alive KL 16:05 Citera
RoushJanne cmc457 May 23, 2009 Report May 23, 2009 Vi längtar efter att få se din pålle på träffarna.För mig så är din bil mustangernas Mustang ! Citera
FastMagnus May 23, 2009 Author Report May 23, 2009 Nu har du tagit miljötänket till en högre nivå, utan gaspedal minskar utsläppen dramatiskt Vad är nästa steg?Hål i golvet a'la Flintstones kanske I och med att jag inte fick 8ans vevstakslager att fungera har jag nu gjort som på dom nya Dodgarna har det! 4cyl i drift vid låg belastning. Så jag satte bara tillbaks 2ans 3ans 6ans & 7ans kolvar (dom fyra i mitten av motorn) jag behöver endast ta bort elkontakterna till spridarna också på dom. Dock krävs ett visst mekaniskt arbete på min för 8 cyl men men all teknik har fällor Citera
bege May 23, 2009 Report May 23, 2009 Nu har du tagit miljötänket till en högre nivå, utan gaspedal minskar utsläppen dramatiskt Vad är nästa steg?Hål i golvet a'la Flintstones kanske I och med att jag inte fick 8ans vevstakslager att fungera har jag nu gjort som på dom nya Dodgarna har det! 4cyl i drift vid låg belastning. Så jag satte bara tillbaks 2ans 3ans 6ans & 7ans kolvar (dom fyra i mitten av motorn) jag behöver endast ta bort elkontakterna till spridarna också på dom. Dock krävs ett visst mekaniskt arbete på min för 8 cyl men men all teknik har fällor Om du vill kan du få kolla i min Hemi 5,7 l Dodge hur det fungerar. Men jag har en gaspedal har du Citera
FastMagnus May 31, 2009 Author Report May 31, 2009 Fick en stund över till sist, då han jag skruva tillbaks generator + den nya servo pumpen. och har börjat med elen.. jag har provkört bilen på garage planen och än verkar det bra dock ingen gaspedal ännu Citera
CMC 1061 Berra May 31, 2009 Report May 31, 2009 Jäklar vad fin den är i skuggan så där. Hoppas att allt är bra med dig Magnus.Berra Citera
FastMagnus June 2, 2009 Author Report June 2, 2009 Provade en sån där plastbalja idag. en head upp display kanske till nästa år så man kan se hur många G-krafter man har Citera
JanneJ June 3, 2009 Report June 3, 2009 De är inte dumma de där plastbaljorna...Var det nytt rekord till Gånghester eller? Citera
FastMagnus June 3, 2009 Author Report June 3, 2009 De är inte dumma de där plastbaljorna...Var det nytt rekord till Gånghester eller?Det är j_kla drag i denna 06a med 6 vxlmanuell men den är mycket skramligare än mustangen Citera
bege June 3, 2009 Report June 3, 2009 Kanske dags att byta till en plastbalja Ett jämnt byte med mussen kanske och en bunt med autografer Citera
Micke Jarhl June 3, 2009 Report June 3, 2009 skramligare du är för go jag kör modellen äldre C5 skramlar inte ett skit Citera
FastMagnus June 3, 2009 Author Report June 3, 2009 De är inte dumma de där plastbaljorna...Var det nytt rekord till Gånghester eller?Rekordet till Gånghester satte jag i en Audi RS6 Twin Turbo oj oj oj oj.den hänger inte vetten med.Micke; Detta ex har hämtas ut av dom stora pojkarna med hängsle byxor och lucka fram som väger mycket mer än 30 kilo med skolväska på den lär ha haft en tuff uppväxt Citera
Micke Jarhl June 3, 2009 Report June 3, 2009 De är inte dumma de där plastbaljorna...Var det nytt rekord till Gånghester eller?Rekordet till Gånghester satte jag i en Audi RS6 Twin Turbo oj oj oj oj.den hänger inte vetten med.Micke; Detta ex har hämtas ut av dom stora pojkarna med hängsle byxor och lucka fram som väger mycket mer än 30 kilo med skolväska på den lär ha haft en tuff uppväxt Kan ju förklara saken om den är ett misshandlat ex annars är corvetter betydligt bättre hoppsatta än många andra jänke bilar menar dom nyare nu de äldre har jag ingen erfarenhet av..men men snacka corvette i ett mustang forum känns inte rätt hihi annars en C6 ZR1 modell kör lätt ifrån den där audin du beskrev men det är ju en annan femma kör försiktigt lätt bli av med körkortet tycker jag massa kontroller överallt nu för tiden Hej! Citera
FastMagnus June 11, 2009 Author Report June 11, 2009 Jag insåg att ett liv utan gaspedal i en mustang inte fungerade så nu har jag monterat i en!!!! ikväll ska den varm köras ordentligt för första gången.¨Luftrenare locket nu med dold montering Citera
Recommended Posts