Jump to content

Eleanor Mustang från Borås CMC NO: MDCLXXIV


FastMagnus

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Har besluts vånda där; Har beställt ett; men det finns kyl till quad´s som är små också..............

Men de blev ett sånt här; Har fått en ide angående bakaxel fästen undra om platsen räcker.........

post-1894-144839230464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Fantastiskt projekt, alltid lika kul att sätta sig och läsa projekttrådar. Hoppas man får möjlighet att kika på denna dräparmustang i verkligheten vid något tillfälle :D

:thumbup:

:) Jag kan erbjuda en dräpar bild så länge

post-1894-144839241777_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Så lite nya bultar till insuget; + ny krängnings hämnare fram monterad; Och så blev det bygge av fästen till bränsle kylet. Och den nya kardanen på plats också. gick undan idag......

post-1894-144839264849_thumb.jpg

post-1894-144839264855_thumb.jpg

post-1894-144839264865_thumb.jpg

post-1894-144839264875_thumb.jpg

post-1894-14483926488_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del av

svedala, går inte att missa.

Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner

igen en del.

Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,

nu blev det KANSKE bra o.s.v.

En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,

eller är det jag som bor på fel plats.:roll:

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del av

svedala, går inte att missa.

Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner

igen en del.

Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,

nu blev det KANSKE bra o.s.v.

En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,

eller är det jag som bor på fel plats.:roll:

Du e la för go Lars :):):) Nästa gång jag är på kurs så kommer jag och Bertil och hälsar på.

Och så här blev det med min 50cm bränsle kyls cell

Janne kom ner på lunch! Ta med dig turbo57

post-1894-144839265077_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut. :D

Nej jag är inte brandman; Har tänkt på ett arbetsbyte men men....

Janne J Onsdag blir säkert kanon bra!

Och idag fick jag hem ett NOS instrument cluster fyndat ebayen dee riktigt kul när man fyndar NOS-delar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...