September 20, 201212 yr Author comment_120808 Har inte kylen kommit än?Har besluts vånda där; Har beställt ett; men det finns kyl till quad´s som är små också..............
November 16, 201212 yr Author comment_122248 Har besluts vånda där; Har beställt ett; men det finns kyl till quad´s som är små också..............Men de blev ett sånt här; Har fått en ide angående bakaxel fästen undra om platsen räcker.........
November 16, 201212 yr comment_122249 Men de blev ett sånt här; Har fått en ide angående bakaxel fästen undra om platsen räcker.........Allt går med lite extra vilja. Tjusigt
December 20, 201212 yr Author comment_122902 Min nya bakaxel har till sist tagit sig till målar pojken usch vad det tar i emot ibland.
January 8, 201312 yr comment_123484 Så nu var det bara vilken färg man ska ha tro?.....Svart eller röd eller varför inte gul?
January 10, 201312 yr Author comment_123576 Den är så blank att ma kan t.o.m spegla sig i den; Dränkt med klarlack
January 10, 201312 yr comment_123585 Fantastiskt projekt, alltid lika kul att sätta sig och läsa projekttrådar. Hoppas man får möjlighet att kika på denna dräparmustang i verkligheten vid något tillfälle
January 17, 201312 yr Author comment_123836 Fantastiskt projekt, alltid lika kul att sätta sig och läsa projekttrådar. Hoppas man får möjlighet att kika på denna dräparmustang i verkligheten vid något tillfälle Jag kan erbjuda en dräpar bild så länge
February 19, 201312 yr Author comment_124688 så nu fick jag lyft upp min nya 9 axel.. Den var tung att lyfta själv
February 21, 201312 yr Author comment_124745 Oj då; Hur blev detta då? Hjulen hamnade lite väl långt in spacer eller ngn annan lösning är på g....................
February 21, 201312 yr comment_124758 Oj då; Hur blev detta då? Hjulen hamnade lite väl långt in spacer eller ngn annan lösning är på g....................Hoppsan! Målade du axeln med krymplack, Magnus?
February 23, 201312 yr Author comment_124799 Hoppsan! Målade du axeln med krymplack, Magnus? Mitt sträckolin är slut fanns inget att göra tyvärr;)
March 9, 201312 yr Author comment_125209 Så lite nya bultar till insuget; + ny krängnings hämnare fram monterad; Och så blev det bygge av fästen till bränsle kylet. Och den nya kardanen på plats också. gick undan idag......
March 9, 201312 yr comment_125216 Gott att du är uppe på banan igen.Tittar förbi under veckan och ser till att det blir riktigt gjort Ha det göttJanne
March 9, 201312 yr comment_125229 Hej.Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del avsvedala, går inte att missa. Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner igen en del.Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,nu blev det KANSKE bra o.s.v. En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,eller är det jag som bor på fel plats.
March 10, 201312 yr Author comment_125239 Hej.Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del avsvedala, går inte att missa. Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner igen en del.Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,nu blev det KANSKE bra o.s.v. En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,eller är det jag som bor på fel plats.Du e la för go Lars :) Nästa gång jag är på kurs så kommer jag och Bertil och hälsar på.Och så här blev det med min 50cm bränsle kyls cellJanne kom ner på lunch! Ta med dig turbo57
March 11, 201312 yr comment_125267 Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut.
March 11, 201312 yr Author comment_125277 Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut. Nej jag är inte brandman; Har tänkt på ett arbetsbyte men men.... Janne J Onsdag blir säkert kanon bra!Och idag fick jag hem ett NOS instrument cluster fyndat ebayen dee riktigt kul när man fyndar NOS-delar
March 15, 201312 yr Author comment_125364 den gick inte att motstå när den kom upp på ebay å bra pris blev det också