Jump to content

Featured Replies

• 2 weeks later...
  • Svar 633
  • Visingar 136,1k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• efter 6 år så startade jag upp den igen i helgen, hade glömt att min nya kam hade en annan tändföljd men det löste sig också sen hade ngr bränslespridare hängt sig men efter par sekunder så var dom me

• Tjusigt

• Sist bilen var ute var 2011 på high chaparall känns som det börjar dags igen 

Posted Images

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
comment_125229

Hej.

Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del av

svedala, går inte att missa.

Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner

igen en del.

Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,

nu blev det KANSKE bra o.s.v.

En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,

eller är det jag som bor på fel plats.:roll:

• Author
comment_125239
Hej.

Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del av

svedala, går inte att missa.

Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner

igen en del.

Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,

nu blev det KANSKE bra o.s.v.

En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,

eller är det jag som bor på fel plats.:roll:

Du e la för go Lars :):):) Nästa gång jag är på kurs så kommer jag och Bertil och hälsar på.

Och så här blev det med min 50cm bränsle kyls cell

Janne kom ner på lunch! Ta med dig turbo57

post-1894-144839265077_thumb.jpg

• Author
comment_125277
Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut. :D

Nej jag är inte brandman; Har tänkt på ett arbetsbyte men men....

Janne J Onsdag blir säkert kanon bra!

Och idag fick jag hem ett NOS instrument cluster fyndat ebayen dee riktigt kul när man fyndar NOS-delar