FastMagnus September 20, 2012 Author Report September 20, 2012 Har inte kylen kommit än?Har besluts vånda där; Har beställt ett; men det finns kyl till quad´s som är små också.............. Citera
FastMagnus November 16, 2012 Author Report November 16, 2012 Har besluts vånda där; Har beställt ett; men det finns kyl till quad´s som är små också..............Men de blev ett sånt här; Har fått en ide angående bakaxel fästen undra om platsen räcker......... Citera
PeterF November 16, 2012 Report November 16, 2012 Men de blev ett sånt här; Har fått en ide angående bakaxel fästen undra om platsen räcker.........Allt går med lite extra vilja. Tjusigt Citera
FastMagnus December 20, 2012 Author Report December 20, 2012 Min nya bakaxel har till sist tagit sig till målar pojken usch vad det tar i emot ibland. Citera
FastMagnus January 8, 2013 Author Report January 8, 2013 Så nu var det bara vilken färg man ska ha tro?..... Citera
Anders Lindström January 8, 2013 Report January 8, 2013 Så nu var det bara vilken färg man ska ha tro?.....Svart eller röd eller varför inte gul? Citera
FastMagnus January 10, 2013 Author Report January 10, 2013 Den är så blank att ma kan t.o.m spegla sig i den; Dränkt med klarlack Citera
KWiden January 10, 2013 Report January 10, 2013 Fantastiskt projekt, alltid lika kul att sätta sig och läsa projekttrådar. Hoppas man får möjlighet att kika på denna dräparmustang i verkligheten vid något tillfälle Citera
FastMagnus January 17, 2013 Author Report January 17, 2013 Fantastiskt projekt, alltid lika kul att sätta sig och läsa projekttrådar. Hoppas man får möjlighet att kika på denna dräparmustang i verkligheten vid något tillfälle Jag kan erbjuda en dräpar bild så länge Citera
FastMagnus February 19, 2013 Author Report February 19, 2013 så nu fick jag lyft upp min nya 9 axel.. Den var tung att lyfta själv Citera
FastMagnus February 21, 2013 Author Report February 21, 2013 Oj då; Hur blev detta då? Hjulen hamnade lite väl långt in spacer eller ngn annan lösning är på g.................... Citera
Anders Lindström February 21, 2013 Report February 21, 2013 Oj då; Hur blev detta då? Hjulen hamnade lite väl långt in spacer eller ngn annan lösning är på g....................Hoppsan! Målade du axeln med krymplack, Magnus? Citera
FastMagnus February 23, 2013 Author Report February 23, 2013 Hoppsan! Målade du axeln med krymplack, Magnus? Mitt sträckolin är slut fanns inget att göra tyvärr;) Citera
FastMagnus March 9, 2013 Author Report March 9, 2013 Så lite nya bultar till insuget; + ny krängnings hämnare fram monterad; Och så blev det bygge av fästen till bränsle kylet. Och den nya kardanen på plats också. gick undan idag...... Citera
JanneJ March 9, 2013 Report March 9, 2013 Gott att du är uppe på banan igen.Tittar förbi under veckan och ser till att det blir riktigt gjort Ha det göttJanne Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 9, 2013 Report March 9, 2013 Hej.Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del avsvedala, går inte att missa. Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner igen en del.Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,nu blev det KANSKE bra o.s.v. En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,eller är det jag som bor på fel plats. Citera
FastMagnus March 10, 2013 Author Report March 10, 2013 Hej.Det här ämnet är bara för mycket, att vi har två undersköna bil entusiaster i denna del avsvedala, går inte att missa. Det är mycket att läsa här, jag undrar när sista skruven (muttern) är på plats, känner igen en del.Skruva bort, skruva tillbaka, blev skitbra, vänta här, går det inte att göra så här istället,nu blev det KANSKE bra o.s.v. En heder att få dela ert intresse, Ert jag menar då Mr GT och Janne, ni bor för lågt bort,eller är det jag som bor på fel plats.Du e la för go Lars :) Nästa gång jag är på kurs så kommer jag och Bertil och hälsar på.Och så här blev det med min 50cm bränsle kyls cellJanne kom ner på lunch! Ta med dig turbo57 Citera
angry_buddha March 11, 2013 Report March 11, 2013 Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut. Citera
FastMagnus March 11, 2013 Author Report March 11, 2013 Måste bara fråga, du råkar möjligen inte jobba som brandman annars. har för mig att jag sett denna bilen stå nån gång vid brandstationen inne på landvetter flygplats där jag jobbade förut. Nej jag är inte brandman; Har tänkt på ett arbetsbyte men men.... Janne J Onsdag blir säkert kanon bra!Och idag fick jag hem ett NOS instrument cluster fyndat ebayen dee riktigt kul när man fyndar NOS-delar Citera
FastMagnus March 15, 2013 Author Report March 15, 2013 den gick inte att motstå när den kom upp på ebay å bra pris blev det också Citera
Recommended Posts