FastMagnus October 21, 2007 Author Report October 21, 2007 bryr er inte om insuget nytt på väg hem!!!! Citera
FastMagnus October 29, 2007 Author Report October 29, 2007 fest; Hemresan på 40 mil gick på 4:15 men dit resan 1:20 minuter i trafikkö i Stockholm det var inte roligt Citera
FastMagnus November 30, 2007 Author Report November 30, 2007 Fyndade en orginal klocka på Ebay fanns i frankrike! Citera
FastMagnus December 3, 2007 Author Report December 3, 2007 STOR LÅDA till mig och lillebrorCA 2M LÅNG CA 110 HÖG CA 60 DJUP Citera
JanneJ December 3, 2007 Report December 3, 2007 Det är flera veckor kvar till julafton din fuskis!!Grymma prylar förresten, kommer och dreglar så fort jag har vägarna förbi. Citera
FastMagnus December 13, 2007 Author Report December 13, 2007 Har tillsist fått tag i sista delen till mitt baksäte! nu är bilen komplett. Ska givetvis kompletrera några fler options med tiden.Men man undrar om mitt andra baksäte från Unique P kommer att dyka upp någon gång. Enligt New York Times så har UP nu gått i konkurs..... Citera
FastMagnus December 20, 2007 Author Report December 20, 2007 Over head consolen är nu hemma till sist; har nu samlat på mig några fler options, en golv konsol vore kul att hitta verkar lite svårare med manuel låda, men elhiss och c-lås får bli nästa vinter Citera
FastMagnus December 27, 2007 Author Report December 27, 2007 En liten fråga bara. Plattan till Vänster i bild var passar den? Citera
Per Berglund December 27, 2007 Report December 27, 2007 Blockera hålet för mekanisk bränsle pump. Citera
JanneJ December 28, 2007 Report December 28, 2007 Jag vet!!Med en lagom lång kedja blir det ett snyggt halsband Har du sedan rejält med päls på bröstet så blir effekten imponerande. Citera
FastMagnus January 9, 2008 Author Report January 9, 2008 hög läge, sätes värmen fungerar men är ej kopplade ännu Citera
JanneJ January 9, 2008 Report January 9, 2008 är lite avis på dina stolar...originalstolarna må vara original men bekväma? njaa... Citera
FastMagnus January 15, 2008 Author Report January 15, 2008 Vad kallas rör utan skarv? vad kallas gods kvaliten? och vad kan det bli när det blir klart? Citera
Per Berglund January 19, 2008 Report January 19, 2008 stolen är nu höj och sänkbarStolen verkar schysst!Håller själv på och letar ersättning för mina stolar så jag är nyfiken på vilken bil du plockat från? Citera
Per Berglund January 19, 2008 Report January 19, 2008 Vad kallas rör utan skarv? vad kallas gods kvaliten? och vad kan det bli när det blir klart?Sånt här sitter jag och köper in ca 5-ton i veckan. Oftast jobbar man med rör DIN 2394 eller EN 10305-3 om det ska vara snyggt.Dagligt tal säger man precisions rörAlla DIN 2394 rör har ju skarvar men de är ju väldigt små och har en ganska fin tolerans på ytterdiameternKvaliteten på materialet är oftast ganska låg och är ju inte lämpligt i konstruktioner där hållfasthet krävs.Ska du ha hög hållfasthet är det lättare hitta KKR Rör som är betydligt tåligare men har sämre finish på både yta och tolerans.Din bild ser ut som ett KKR Rör och passar utmärkt som "Sub-Frame Connector" ?? Annars är det nog ett specialrör som du hittat eller köpt?Kanske någon brunnsborrare saknar ett rör nu? Citera
FastMagnus January 19, 2008 Author Report January 19, 2008 yepp pher du har rätt sömlöst rör används också som benämning ibland.Så här såg det ut 12:55 och så 14:30 kolla skillnaden på kam axlarnabilderna hamnade i omvänd ordning tyvärrstolarna kommer från en importerad special modell från Audi/vag som jag skickade till Lasses bilsadelmakeri i Örebro som sydde om framstolarna + baksäte i skinn åt mig. det går jätte bra att långköra i dessa stolar. Citera
FastMagnus January 19, 2008 Author Report January 19, 2008 Edelbrock Multipoint vikten fram har minskat betydligt efter insprutet och batteriet i kofferten Citera
JanneJ January 19, 2008 Report January 19, 2008 Rätt gött när chefen är på kanarieöarna va?Ska bli kul att se störtbågen när den blir färdig.Lycka till! Citera
Recommended Posts