dacke June 28, 2006 Report June 28, 2006 Rödtjut ,Forum och porrblaskan i näven ja.. Jag vill också ha semester nu.... Citera
Per Berglund June 28, 2006 Report June 28, 2006 ööööööööööööhhhDe scherer bra ut! *skål*Fast min kameramobil var inge vidare ut Citera
Radioman June 28, 2006 Author Report June 28, 2006 Wow, picture in picture, nice Nästan lika leviterande som när man första gången såg Matrix?Whisky är ju också gott Ser jag inte något litet kvitto till vänster som handlar om vårt intresse tro? Nä, bädden och plastigage på vevslängen i morgon fm. Citera
Radioman June 29, 2006 Author Report June 29, 2006 F*n va' möss du har på skrivbordet (och två skärmar) Och vad är det för en "halv" förgasare du har på bordet?Det finns dock ett litet fel på den senaste bilden ,,, Där finns ingen alkohol Citera
_kiM__ June 29, 2006 Report June 29, 2006 F*n va' möss du har på skrivbordet (och två skärmar) Och vad är det för en "halv" förgasare du har på bordet?Förgasare? Ja tycker det ser ut som en fördelare. Rotorn ligger strax framför. Citera
Radioman June 29, 2006 Author Report June 29, 2006 Ja, en fördelare är det och en ful j*vla orginalfördelare, eller Citera
Laslo June 29, 2006 Report June 29, 2006 Ja jo, 3 möss 3 datorer, en för jobb, en för lek, och en för chat. Har inte alla så? Ja, så är det 4 skärmar.Det är en Van-fördelare, den med PIP-modulen. Håller på o skramlar delar till EFI. Alkohol? Njäe, ska va i soppa-tanken isåfall Citera
Recommended Posts