Jump to content

Sant om Drifting.... ???


uffeg

Recommended Posts

Hade ett snack med jobbarkompisarna häromdan om Drifting. Vi var rörande överens om att det var riktigt löjligt att fara runt efter varann och bara bränna däck....

Däremot var en hederlig burnis HELT okej.... så idag satt jag på nätet och glodde runt på lite av varje, och hittade då en amerikan som la TIDERNAS bästa uttalande om just Drifting:

"Drifting is to racing like figure skating is to the Olympics,a place for tiny girls and sissy boys to compete without direct contact."

Med risk för att man får spö av nån som gillar denna form av tävling ... :P

Kunde inte hålla mig....

Link to comment
Share on other sites

Inte för att jag följer drifting på något vis men jag tycker det är nästan lika tråkigt att kolla på dragrace. Man kan titta på tre race så har man sett allt..

Nu får man väl nån på sig förstås ;)

Link to comment
Share on other sites

Inte för att jag följer drifting på något vis men jag tycker det är nästan lika tråkigt att kolla på dragrace. Man kan titta på tre race så har man sett allt..

Nu får man väl nån på sig förstås ;)

You bet!! :D

Har inte tid just nu, men masa dig till Västerås i helgen så ska jag förklara för dig!

Hoppas för övrigt på stor uppslutning även på utställningsområdet, Leif Lidberg har försökt få ihopa lite extra för oss Fordåkare.

mvh

Jocke, som har 10 timmars körning med släp framför sig i morgon (idag)...

Link to comment
Share on other sites

tycker de hasar me framdäcken när man i fart försöker ställa upp den... :?

vadå har vi träff på AROS Nats i helgen eller hamnar man blan Svensson bilarna om man åker dit... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...