Sicce August 6, 2006 Report August 6, 2006 Tjena alla!Tänkte ju skaffa en pers reg skylt till mussen Förslag o ideer emottages tacksamt Gärna med nåt lite busigt/styggt tema.Mvh Citera
Jocce August 6, 2006 Report August 6, 2006 Hm, vad har du för "riktigt" namn?Brukar du kallas nått speciellt av släkt och vänner?Ett förslag är att ta en skylt som INTE är bunden till bilen (namnmässigt) ifall du skulle få hjärnsläpp och vilja byta bort Mustangen nån gång!Själv har jag Jocce som personlig skylt /Jocce Citera
Sicce August 8, 2006 Author Report August 8, 2006 Heter ju Fredrik o kallas väl allmänt för "Fidde" fast det ärnog inget jag skulle vilja ha på skylten direkt Citera
overlake CMC 1202 August 8, 2006 Report August 8, 2006 Lite tips:http://www-chaos.umd.edu/misc/plates.htmlPersonlig favorit: IB6UB9 Citera
Fredrik fd 863 August 8, 2006 Report August 8, 2006 Kul läng. Denna gilade jag extra mycket.IM2BZ2P "I'm too buzy too pee" Citera
MrTurbo_1645 August 8, 2006 Report August 8, 2006 V8 4ME W8 4MECU L8ERPONYMY JOYNOT L8Finns ju hur mycket kul som helst. Citera
KingCobra August 10, 2006 Report August 10, 2006 byt bara plats på siffror och bokstäver. Knappt märkbart, men ganska kul. Bra sätt att visa att man har pengar att lägga på onödiga saker. Om nån nu misförstår mig så menar jag inte att personliga skyltar i allmänhet är onödiga saker. Citera
Recommended Posts