Svedis September 8, 2006 Report September 8, 2006 Om man hade lite usa-pengar och ett stort garage samt lite till pengar....Fast färgen är inte i min smak, så det får vara. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1968-For ... dZViewItem Citera
JH September 8, 2006 Report September 8, 2006 Nuuuuuu..... förstår jag varför jag inte sålt min Fastback!!!!!Den är också "grön". Jisses vad jag har funderat??? När jag inte hade bilen till salu och var ute på träffar så var det många som kaxade och ville köpa. Citera
AJ September 8, 2006 Report September 8, 2006 Nuuuuuu..... förstår jag varför jag inte sålt min Fastback!!!!!Den är också "grön". Jisses vad jag har funderat??? När jag inte hade bilen till salu och var ute på träffar så var det många som kaxade och ville köpa.Hmm, tycker din bil är helt rätt, både årsmodell och färg. Ja menar, hur såg Mussen ut i filmen Bullit ? Kan det bli mer rätt än så ?Skulle ha slagit till direkt men nu har jag ju redan en ganska trevlig Musse Citera
pineman September 9, 2006 Report September 9, 2006 Jag tycker att en bil av denna kaliber ska vara röd...... Citera
Fredrik fd 863 September 21, 2006 Report September 21, 2006 Det är ju färgen som GÖR denna bilen. Helrätt!!! Citera
Corvette September 22, 2006 Report September 22, 2006 bilen e ju ok... man kan leva med färgen även om man helst skulle valt en annan... Citera
Recommended Posts