Toppmurkle September 24, 2006 Report September 24, 2006 Hej! Är minst sagt grön gällande min musse men kollade oljan i Styrservon och den var mycket låg. Vad förslags olja skall jag fylla med? Har en Mach 1 från 1970. Citera
Leffe N cmc712 September 24, 2006 Report September 24, 2006 Vanlig ATF-olja (automatlådeolja) ska det vara. Till servostyrningen går det bra med vilken typ som helst, annat är det med aut.lådan... Citera
_kiM__ September 25, 2006 Report September 25, 2006 Mer info här:http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... highlight= Citera
berne September 25, 2006 Report September 25, 2006 Kan locket på behållaren vara avskruvat, när man kör ur luften ur systemet efter renovering. Får man inte hela motorrummet nerskvätt då, eller kan man ha locket på och ändå få ur luften? Citera
_kiM__ September 26, 2006 Report September 26, 2006 Kan locket på behållaren vara avskruvat, när man kör ur luften ur systemet efter renovering. Får man inte hela motorrummet nerskvätt då, eller kan man ha locket på och ändå få ur luften?Vet inte hur mycket den vill skvätta med den äldre pumpen med stort påfyllningsrör, ja har bara provat på den nyare pumpen med smalt rör och sticka. Inga problem där inte... Citera
berne September 26, 2006 Report September 26, 2006 Men bör man ha av locket för att få ur luften effektivt? Citera
_kiM__ September 27, 2006 Report September 27, 2006 Utifrån vad jag har läst mig till på andra forum m.m. så råder det delade meningar om den ska vara av eller ej. För mig som har smalt påfyllningsrör med sticka ser jag det knappast som en nackdel. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.