Lars Oscarsson cmc383 November 19, 2006 Report November 19, 2006 Hej.Tänkte starta ett inlägg med att visa några av de sakersom finns runt ordet Mustang, jag tycker att om ni villskall ni förlänga inlägget, lägg ut en bild på något som du har därhema och som är relaterat till vår kära Mustang. Det behöver inte vara just Ford Mustang grejor men gjärnanågot som vi kan att känna passar in. Det finns ju champoflaskor, flaskor med avfettningmeddel, mmsom har bilder på Mustangen men även annat smått o gott,kul att veta om man är idiotförklarad eller normal intresserad. Citera
LasseS November 19, 2006 Report November 19, 2006 Synd att jag blir av med pengar varje gång jag sett den här sidan...http://www.sparbankenenkoping.se/sst/fr ... 06,00.html Citera
Tommyax November 22, 2006 Report November 22, 2006 Hittade denna idag när jag var ute på jobb,,,,,,mvh Tommy Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 23, 2006 Author Report November 23, 2006 Hej.Kul att några har ögonen öppna, men det måste finnas mersom har fått namnet Mustang, inte Mustang men Pony harjag i alla fall ett par gamla gymnastikskor som heter. Citera
Nenne November 23, 2006 Report November 23, 2006 Lite fantasilöst kanske men jag har lite personliga utsmyckningsprylar:SlipsManschettknappar (Ursäkta oskärpan)Armbandsklocka (Än en gång, ursäkta oskärpan)Fickur Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 23, 2006 Author Report November 23, 2006 Härligt, MEEEER.Transformer finns som 2005 Mustang GT också. Citera
Janne Holm CMC1740 November 24, 2006 Report November 24, 2006 Vet inte om det platsar här eget tillverkat bältemed en häst från en -74 fastback Citera
mats g johansson November 24, 2006 Report November 24, 2006 Kunde inte låta att Googla lite och hittade följande fantastiska produkt till fyndpris. Finns på www.hundliv.se om någon skulle vara intresserad (Som valigt, klicka på bilden för att se i rätt storlek) Citera
Peter CMC1869 November 25, 2006 Report November 25, 2006 En vanlig gräsklippare som heter mustangEn mustang som är världens snabbaste gräsklippare (byggd av Jesse James i monster garage Kanske ett glas vin?Bäst att börja tidigt så man inte blir intresserad av riskokare.Varför?Varför röka light när det finns sånna man blir sotig i arslet av? Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 7, 2006 Author Report December 7, 2006 Härligt att se det andra inte ser, är man Mustangtokig så ärman, jag brukar försvara mig med att det är en typ avåkomma eller sjukdom. Citera
Recommended Posts