Jocce January 12, 2007 Report January 12, 2007 Finns det nån som kan erbjuda både att sälja grejerna och montera grejerna (Sportavgas, Sportluftfilter, Chip och sänkning/väghållningssats) till en 2006 GT?Vet att Exclusive Cars kan erbjuda allt detta (där jag köpt bilen) men tänkte kolla efter alternativ, då Exclusive oftast inte har de direkt lägsta priserna!/Jocce Citera
rane69 January 12, 2007 Report January 12, 2007 Motorcentralen i Eskilstuna säljer ett färdigmonterat trimpaket för ca 22000 kr,om de även säljer sänknings/väghållningsatser vet jag ej.. http://www.blocket.se/vi/9848550.htm?ca=12_s Citera
Jocce January 12, 2007 Author Report January 12, 2007 Motorcentralen i Eskilstuna säljer ett färdigmonterat trimpaket för ca 22000 kr,om de även säljer sänknings/väghållningsatser vet jag ej.. http://www.blocket.se/vi/9848550.htm?ca=12_sTackar, har kontaktat dem för mer info!Tar gärna mer tips!/Jocce Citera
Jocce January 15, 2007 Author Report January 15, 2007 jag kan ta hem såntKan du även fixa montering etc?/Jocce Citera
NickeH cmc 600 January 15, 2007 Report January 15, 2007 Om du är intresserad så kan du fundera på mina slutrör!Har du monterat fuelcapen än då? Sugen på att se en bild! Citera
Jocce January 16, 2007 Author Report January 16, 2007 Om du är intresserad så kan du fundera på mina slutrör!Har du monterat fuelcapen än då? Sugen på att se en bild!Är det bara slutrören du kommer byta?Är eventuell intresserad, beror lite på pris och vad jag bestämmer mig för grejer och så.Inte monterad ännu, bilen är på Lack (försäkringsskada) och Service just nu, tänkte försöka tvätta den och montera på locket om jag fått tillbaka bilen till helgen!Bilder kommer som utlovat /Jocce Citera
pineman January 18, 2007 Report January 18, 2007 jocce, skickade ett pm till dig, Kan du skicka ett pm till mig också, offert tack...Pineman Citera
uffeg January 18, 2007 Report January 18, 2007 Även jag skulle vilja ha en prisuppgift på slutrör. mvh Citera
KR Motor January 19, 2007 Report January 19, 2007 Jag kunde inte svara på ditt meddelande (nått knas) Jocce men svaret är nej, jag monterar inte. Citera
Jocce January 19, 2007 Author Report January 19, 2007 Jag kunde inte svara på ditt meddelande (nått knas) Jocce men svaret är nej, jag monterar inte.Jodå, fick 3 st svar, verkar som att PM funktionen buggar lite.../Jocce Citera
Pernolf cmc 558 January 20, 2007 Report January 20, 2007 jag ska nog kunna ordna montering av grejerna. Citera
Anders H April 22, 2007 Report April 22, 2007 Har en 05 som längtar efter nya andningsvägar. Vem här i trakten fixar det? (Von Braun verkar ha för mycket att göra just nu, man får inte tag i dom helt enkelt.) Citera
uffeg April 28, 2007 Report April 28, 2007 Fyllde år i fredags, gissa om jag har världens bästa fru?Jag hade ett skapligt stort paket i vardagsrummet.....FORD RACING 3.5" KROMADE AXLE BACK SYSTEM !!!Dom nya andningsvägarna har nu fått lite bättre öppning i ena ändan.Nu är bara luftfilter kvar.....Sen ska den sänkas lite också..... Citera
AJ April 28, 2007 Report April 28, 2007 Fyllde år i fredags, gissa om jag har världens bästa fru?Jag hade ett skapligt stort paket i vardagsrummet.....FORD RACING 3.5" KROMADE AXLE BACK SYSTEM !!!Dom nya andningsvägarna har nu fått lite bättre öppning i ena ändan.Nu är bara luftfilter kvar.....Sen ska den sänkas lite också.....Jösses, finns det sådana fruar Grattis på dig och hoppas dina grannar är lika förstående .... när du startar Mussen. Citera
bege April 28, 2007 Report April 28, 2007 Har även jag en trevlig fru min present (50) ses i avataren.Den låter också ganska skysst när man startar den. Har kopplade sidepipes framför bakhjulen. Grannarna gör tummen upp när den startas.Luftfilter ford racing ;sänkt och ett eleonorkit ger ett ganska tufft utseende tycker jag. Citera
Pernolf cmc 558 April 28, 2007 Report April 28, 2007 på torsdag-fredag får jag in många blivande födelsedagspresenter...luftfilterkitt alltså Citera
Recommended Posts