September 10, 200321 yr comment_2249 Hej, jag undrar om det är någon som känner till någon bank el dyl.som kan hjälpa en med finansiering av äldre bilar (typ en klassisk musse)då de flesa är inriktade på nybilsköp etc.Det är inte alltid man kan hosta upp mellanskillnaden mellan sin personbil och drömbilen (läs mustang fastbacj/mach 1) kontant. Tackar på förhand/D
September 10, 200321 yr comment_2251 Om man är med i vissa fackföreningar så kan man få s.k. medlemslån, vilket innebär lite bättre ränta. Dock är det förhållandevis dyrt att låna utan säkerhet. Medlemslån finns även för bilar, men då ska det vara nyare bilar.
September 11, 200321 yr comment_2275 Kolla på SEB direktlån(kan söka på nätet) ..ca 8% ränta på upp till 150000 utan säkerhet
September 12, 200321 yr comment_2297 Jag lånade pengar på Förenings sparbanken , men jag har en bra relation med dessa då mitt företag begagnar sig av deras tjänster .