Corvette February 13, 2007 Report February 13, 2007 HejÄr det någon som handlat saker från KR Motor och kan rekommendera deras tjänster!? De kan nämligen fixa de jag söker, säger de, inom en rimlig tid... Citera
freddan302 February 13, 2007 Report February 13, 2007 HejÄr det någon som handlat saker från KR Motor och kan rekommendera deras tjänster!? De kan nämligen fixa de jag söker, säger de, inom en rimlig tid...Har beställt 2 gånger därifrån, första gången gick allt som det skulle men nu sista gången har det dragit ut lite på leveranstiderna... Beställde före jul och nyår och det har varit mkt förseningar på grund av just det! Hoppas att få grejerna nu i slutet på veckan eller i början på nästa... Har alltid blivit bra bemött och snabba svar via mailen! Jag kan rekommendera KR motor... Citera
Corvette February 13, 2007 Author Report February 13, 2007 men du gällivare då e de väl skoter som gäller några månader till innan du behöver sakerna te bilen... Citera
freddan302 February 13, 2007 Report February 13, 2007 men du gällivare då e de väl skoter som gäller några månader till innan du behöver sakerna te bilen... Hehe jo men man vill ju hålla på och greja nu när det är 150cm snö och svinkallt och inte när vägarna är torra och solen står högt på himlen! Citera
Peter /Cobra February 14, 2007 Report February 14, 2007 tyckte det fungerade ypperligt att handla av honom. Citera
MrTurbo_1645 February 14, 2007 Report February 14, 2007 En försynt fråga:Varför posta under 2005+ forumet när de även säljer till andra modeller... Alla läser ju inte under detta forum så ofta. Ang firman så har jag inte handlat av dem själv men hört gott om dem tidigare. Citera
Corvette February 14, 2007 Author Report February 14, 2007 tja för de va delar te min bil som e 06... men jag vet att jag la det fel men men de verkar som alla kikar runt så... Citera
Recommended Posts