mrmix April 4, 2007 Report April 4, 2007 fick hem en kartong från BBk med underdrive pulleys, dock inga papper med, hur fan ska skiten sitta igentligen? nån som har bildpå sin maskin med sånt här monterat som kan slänga upp en bild här? Citera
Pernolf cmc 558 April 4, 2007 Report April 4, 2007 bara byta ut dom 3, vattenpumpen, till veven och generatornorginalremskivan på min generator satt som berg. tror det är svårt att få dom fel. Citera
mrmix April 4, 2007 Author Report April 4, 2007 å de visade sig att de va inget problem alls, de ja hade hängt upp mig på va jänkaren som påstod att org remskivan/svängningsdämparen skulel sitta kvar, å då hängde de sig totalt i skallen på mig Citera
87gt50 April 4, 2007 Report April 4, 2007 Jag skulle nog låta svängningsdämparen sitta kvar... /Jocke Citera
andreas-cmc 1562 April 5, 2007 Report April 5, 2007 Tja!Jag har haft (stora) problem med min mail! Den har blivit sönderspammad så min server kraschade! Har du mailat mig på sistonde?Du måste ha en svängningsdämpare och BBK underdriver pulleys har inte det! De är dock jävligt snygga! Men som sagt, du MÅSTE ha en svängningsdämpare! Citera
Pernolf cmc 558 April 5, 2007 Report April 5, 2007 fast å andra sidan lär det vara svårt att få dit remskivan direkt på vevaxeln... Citera
mrmix April 5, 2007 Author Report April 5, 2007 okey en lös dämpare ihop med bbk skivan? (skivan e inget problem att montera på veven, har styrningsklacken till veven osv Citera
olesch April 5, 2007 Report April 5, 2007 okey en lös dämpare ihop med bbk skivan? (skivan e inget problem att montera på veven, har styrningsklacken till veven osvGör såhära!http://www.mustangworld.com/ourpics/fcar/pull1.htmSynd du köpte BBK. Steeda har dämpare på sina kit standard Citera
Pernolf cmc 558 April 5, 2007 Report April 5, 2007 aha, 4.6L=vibrationsdämpare5.0L svängningsdämpare.. vi som kör 5liters hade nog svårt att förstå hur ni skulle lyckas.men nu vet vi. Citera
Recommended Posts