May 2, 200718 yr comment_39001 Nu har det hänt igen. beställde assembly manual från USA för att kunna montera glasen i dörrarna. Men självklart eställde jag fel manual. Men jag har förr mig för ett tag sedan att någon scannade in en sprängskiss på en dörr till 67-68 och visade detta i någon forumsspalt. Men nu hittar jag inte länken till den, är det någon som kan hitta den?Mvh jimmy
May 2, 200718 yr comment_39030 Oops det skilde en hel deltur att Lars Oscarsson finns med sitt engagemang
January 12, 200817 yr comment_47558 här var en interessant tråd!Monterade isär dörr-assemblyn idag och måste erkänna att jag blev smått mörkrädd, kanske finns någon som har en sprängskiss till min dörr så att man får ihop det igen? (66 HT) / Axel
January 12, 200817 yr comment_47581 Lars är otrolig med information, kanske vi kan döpa honom till Lars "Lexicon" Oscarsson cmc383
January 13, 200817 yr comment_47601 Tack själva .Ni gör det roligare att meka Mustang, jag bjuder gärna på det jag har lärt under åren, med alla säkerhet finns det massor i historien om Mustang kvar för mig att lära, för var gång jag kan hjälpa till med något så blir det fler som får ta del av det jag lärt sig .