May 7, 200718 yr comment_39291 Artkel i Ny Teknik idag, ang valmöjligheterna vid beställning av Mustangen:http://www.nyteknik.se/art/50487/Jocke
May 7, 200718 yr comment_39292 det var väl ett sunt beslut... man vill ju ändå inte ha de sakerna som kommer från Ford utan man vill göra sin bil personlig på nåe sätt...
May 7, 200718 yr comment_39296 Hej.Jag håller med att det är för många varianter, när dom nugör på detta viset, är det väldigt likt de Ford gjorde 1968. Alla vet säkert att Ford brände hela sin förtjänst från start-året och fram till 1967. 1968 fick man tänka om som exempel så fanns det en mycket påkostad inredning i aluminium och med specialgjutna glasfiberdetaljer runt stolar 1967, den blev man tvingad att sluta med, den fanns bara ett år, blev för dyr.
May 7, 200718 yr comment_39303 Den drygt två månader långa UAW strejken från september till slutet av november 1968 bidrog också rejält till det dåliga resultatet.
May 7, 200718 yr comment_39312 Hej. Ja det stämmer som du skriver Nenne, många bäckar småblev en stor Å 1968, för att inte säga älv.
May 7, 200718 yr comment_39316 låter rätt vettigt med att begränsa alternativen.Låt oss ponera följande: (vi betraktar shelbyn som en separat bil)Motor:V6 eller V8, 2 alternativCupé eller cab, 4 alternativFärg, 6 olika färger: 24 alternativLäder / tyg: 48 alternativShaker 500 /shaker 1000: 96 alternativ3 olika interiörfärger: 288 alternativHur mycket mer behöver man välja egentligen?hmm där sprack det
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.