mikeo cmc 748 May 18, 2007 Report May 18, 2007 Är det någon mer än jag som har problem med sökfunktionen på forumet? Jag har provat söka på t.ex. sprängskisser utan att få några träffar. Sen när jag går in i motor mappen o letar själv så hittar jag flera rubriker/inlägg som innehåller ordet sprängskiss.Vad gör jag för fel???mike Citera
lagbrant May 18, 2007 Report May 18, 2007 Samma för mig, sökte på "startrelä" utan träffar, men hittade flera trådar vid manuell sökning. Citera
mykie May 23, 2007 Report May 23, 2007 Kan ju som ny medlem bekräfta att sökfunktionen dog ungefär den 14-15e Maj. Det går att söka nu... men man får bara träffar på inlägg som är gjorda efter den 15e maj. Citera
Janne Holm CMC1740 May 23, 2007 Report May 23, 2007 Är det någon mer än jag som har problem med sökfunktionen på forumet? Jag har provat söka på t.ex. sprängskisser utan att få några träffar. Sen när jag går in i motor mappen o letar själv så hittar jag flera rubriker/inlägg som innehåller ordet sprängskiss.Vad gör jag för fel???mikeDu gör inget fel det är säkert några "parametrar" som manmåste justera in "ventilspelet" påMen jag tror att våra Moderatorer jobbar för högtryck med blad måtten för att få till det Citera
Radioman May 28, 2007 Report May 28, 2007 Det är ju väldigt ledsamt att inte sökfunktionen fungerar. Här finns mycket gammal kunskap i äldre trådar som inte längre går att hitta.Jag lider av kunskaps abstinens .. Hoppas verkligen att någon admin hittar rätt bladmått snart Citera
Recommended Posts