flames^ May 26, 2007 Report May 26, 2007 fy satan. den där hade man ju inte aaalls velat provköra Citera
Corvette May 28, 2007 Report May 28, 2007 låter ju kul men tror man tröttnar i längden... fast då slipper man ju höra tjejens gnäll att de går för fort... Citera
Morst May 29, 2007 Report May 29, 2007 Nja, kanske som Corvette sa blir lite tröttsamt i längden om det väsnas allt för mycket, men vad f-n! Det är ju trevligt väsen! Citera
bege May 29, 2007 Report May 29, 2007 låter ju kul men tror man tröttnar i längden... Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h. Citera
Corvette May 30, 2007 Report May 30, 2007 Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h. du får väl köra fortare dåra... någon som hört på SLP Loud Mouth?? e bra sugen på att testa dem... Citera
Pernolf cmc 558 May 30, 2007 Report May 30, 2007 Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h. du får väl köra fortare dåra... någon som hört på SLP Loud Mouth?? e bra sugen på att testa dem... Du har ju redan välljudande kombination, låter ju bara helt underbart med Magnaflows racekattar och steedas slutburkar Citera
Corvette May 30, 2007 Report May 30, 2007 Du har ju redan välljudande kombination, låter ju bara helt underbart med Magnaflows racekattar och steedas slutburkarjo nog låter de bra men de e som när man börjar trimma... man vill ha mer å mer... Citera
Recommended Posts