May 28, 200717 yr comment_40222 låter ju kul men tror man tröttnar i längden... fast då slipper man ju höra tjejens gnäll att de går för fort...
May 29, 200717 yr comment_40281 Nja, kanske som Corvette sa blir lite tröttsamt i längden om det väsnas allt för mycket, men vad f-n! Det är ju trevligt väsen!
May 29, 200717 yr comment_40282 låter ju kul men tror man tröttnar i längden... Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h.
May 30, 200717 yr comment_40288 Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h. du får väl köra fortare dåra... någon som hört på SLP Loud Mouth?? e bra sugen på att testa dem...
May 30, 200717 yr comment_40289 Jag håller med dig jag har raka utblås i sidorna det låter gött vill jag lova men i längden blir det tröttsamt och med cabben nere nästan ohållbart.Man blir redigt trött efter en lång sväng i 80-90 km/h. du får väl köra fortare dåra... någon som hört på SLP Loud Mouth?? e bra sugen på att testa dem... Du har ju redan välljudande kombination, låter ju bara helt underbart med Magnaflows racekattar och steedas slutburkar
May 30, 200717 yr comment_40290 Du har ju redan välljudande kombination, låter ju bara helt underbart med Magnaflows racekattar och steedas slutburkarjo nog låter de bra men de e som när man börjar trimma... man vill ha mer å mer...