Jump to content

Hi - Jackers


Jonas72

Recommended Posts

Det första jag gjorde när jag fick hem min bil från säljaren var att skruva bort en omgång Hi-Jackers från den. Oduglig fjädringskomfort, kass som stötdämpare, plus att ena stötdämparfästet i karossen spräckts av att det fått ta mer kraft än det var designat för.

Köp en omgång bra stötdämpare istället, om Koni känns för kostbart så finns ju KYB och andra för lite mer rimliga pengar.

Link to comment
Share on other sites

Okey, har bara hört bra saker om dom, men bra att man för lite mer kött på benen! Antar att det finns både för och nackdelar, tips om hemsida där man kan dra iväg en beställning på ett par bra stötdämpare?

Mvh Jonas

Link to comment
Share on other sites

Det första jag gjorde när jag fick hem min bil från säljaren var att skruva bort en omgång Hi-Jackers från den. Oduglig fjädringskomfort, kass som stötdämpare, plus att ena stötdämparfästet i karossen spräckts av att det fått ta mer kraft än det var designat för.

Köp en omgång bra stötdämpare istället, om Koni känns för kostbart så finns ju KYB och andra för lite mer rimliga pengar.

Ursäkta inhoppet men jag ser att du tog dig hem Nenne :D

Själv tillbaks efter 18 timmars resa till tyskland (beerland)

dock ej i Mussen utan i voyagern med trasig AC :cry:

Annars tillbaks till ämnet jag bytte til KYB vita (tror de är lite hårdare)

funkar klockrent bra :D

Link to comment
Share on other sites

Mina Hi-Jackers sjunger oxå på sista versen, upptäckte idag att ena luftpåfyllningsslangen läcker, verkar ha legat emot avgaset och blivit hål. Nästan så bilen lutar lite bak som det är nu :evil:

Som Jonas undrar, vem kränger vettiga (KYB?) bakdämpare här i sverige till vettiga pengar och snabb leveranstid?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...