Happy June 18, 2007 Report June 18, 2007 Jag letar efter storleken på bilarnaLängd etcVi köpa......Jag ser att det är mest med Mustang cabbar på Blocket som är till saluVi ska köpa en sommarstuga nu så då får jag köpa en Cab. men lägga ut från 200k och bli lurad( nä det vill jag inte)Därför mycket velig just nu. Har varit och kollat på en i Göteborg för ett år sedan. Det var mycket nytt men jag fick en känsla at nått var fel. Vad har ni för råd att ge ut. Är det någon seriös klubb som Säljer någon bil just nu. har tusen frågor men vi kör så länge jag får svar.tack för ni har överseende med min novisa framtoning vad gäller Amerikanska bilar. Citera
Toni CMC1361 June 19, 2007 Report June 19, 2007 Det ter sig uppenbart att herrarna i föregående postningar icke har haft förmånen att betrakta en Mustang Cabriolet från 1966.Vilket härmed är ändrat och självfallet är det då fastställt att det är 1966 års modell som inte bara är vackrast utan även den mest eftertraktade!Högaktningsfullt Citera
Janne Holm CMC1740 June 19, 2007 Report June 19, 2007 -66:an är också fin kompisen Thomas har en lika dan som din så jag vetmen man är ju sig själv närmast Men -70 med dess grymt snygga front är läckert Citera
Pelle cmc 375 June 19, 2007 Report June 19, 2007 En bild säger mer än tusen ord, Janne du ser vad som ligger först Citera
JohnB June 19, 2007 Report June 19, 2007 Sen finns det dom som kan "dokumentera" att man har varit først Johnhttp://freenet-homepage.de/pony/johnbakke.htm Citera
Janne Holm CMC1740 June 20, 2007 Report June 20, 2007 Igår tog jag bort kedjorna som hållit motorfästet på plats så att inte motornska slå frivarv vid gaspådrag, ersatt dessa med nya motorfästen.Så nu ska det gasas igen Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 21, 2007 Report June 21, 2007 Min röst var på 67cab och den börjar att närma sig topp platsen, varför jag röstat på67 är för att den modellen var den första osista som fick en unik inredning, aluminummm. Optionlistan 67 är den mest välfyllda och smakfullastesom någon gång funnits för en Mustang. Varför har jag då en 70a, man kan ju tyckaom fler modeller av Mustang och det gör jag. Citera
MrTurbo_1645 June 22, 2007 Report June 22, 2007 Min röst var på 67cab och den börjar att närma sig topp platsen, varför jag röstat på67 är för att den modellen var den första osista som fick en unik inredning, aluminummm. Optionlistan 67 är den mest välfyllda och smakfullastesom någon gång funnits för en Mustang. Instämmer helt med ovanstående.... Citera
Roger June 22, 2007 Report June 22, 2007 Helt rätt Lasse -67an är den Mustangen som har allt det där extra,Men -69 Mustangen är den absolut råaste muskelbil som tillverkats sen får dom andra (Camaro,Mopar mm) tycka vad dom vill. Citera
Happy June 24, 2007 Author Report June 24, 2007 Mitt Garage har ett längd mått på hela 5300 En musse är 4700. Det är ju plättlätt att få in bilen Ska leta vidare efter en 67-68 cab gärna en GT men det ser svårt ut Citera
Happy June 24, 2007 Author Report June 24, 2007 Någon som bor i Södertälje som skulle kolla in en -68 cabPå Auto Europe Sportbilsagenten AB för 200k så ser det bra ut Citera
Leffe N cmc712 June 24, 2007 Report June 24, 2007 Dethär är bara min personliga åsikt, men jag skulle nog passa mig för att göra affärer med dom. Bara det att de förekommer 3(!) olika företagsnamn på deras egen hemsida ger ju inte direkt något seriöst intryck... Om det är denhär bilen du är intresserad av: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=DD ... ok=wasabil , så annonserar dom ut den för 2 olika priser samtidigt. En annan sak med den firman är att det är väldigt sällan som dom säljer bilar som finns i landet, "Förmedlingsuppdrag" brukar dom kalla det för och väldigt ofta så har dom osaklig och direkt felaktig info om bilarna i deras annonser på tex Blocket.Om du kollar lite här på furumet så finns det mer att läsa om "Autoeurope" alias "Vasabil" alias "Sportbilsagenten"... Citera
NiklasW June 24, 2007 Report June 24, 2007 Om du kollar lite här på furumet så finns det mer att läsa om "Autoeurope" alias "Vasabil" alias "Sportbilsagenten"...Sök på "Wasabil" för att hitta rätt...istället för Vasabil alltså Citera
ArneB July 15, 2007 Report July 15, 2007 har du kollat på fyndbörsgaraget. Har själv köpt en musse av en annan firma och blev lite lurad tyvärr Citera
Recommended Posts