Jump to content

Vilken är den snyggaste Cabben från 60 talet  

124 members have voted

1. 1. Vilken är den snyggaste Cabben från 60 talet

Recommended Posts

Jag letar efter storleken på bilarna

Längd etc

Vi köpa......

Jag ser att det är mest med Mustang cabbar på Blocket som är till salu

Vi ska köpa en sommarstuga nu så då får jag köpa en Cab. men lägga ut från 200k och bli lurad( nä det vill jag inte)

Därför mycket velig just nu. Har varit och kollat på en i Göteborg för ett år sedan. Det var mycket nytt men jag fick en känsla at nått var fel. Vad har ni för råd att ge ut. Är det någon seriös klubb som Säljer någon bil just nu. har tusen frågor men vi kör så länge jag får svar.

tack för ni har överseende med min novisa framtoning vad gäller Amerikanska bilar. :oops:

Det ter sig uppenbart att herrarna i föregående postningar icke har haft förmånen att betrakta en Mustang Cabriolet från 1966.

Vilket härmed är ändrat och självfallet är det då fastställt att det är 1966 års modell som inte bara är vackrast utan även den mest eftertraktade!

Högaktningsfullt

Min röst var på 67cab :?: och den börjar att

närma sig topp platsen, varför jag röstat på

67 är för att den modellen var den första o

sista som fick en unik inredning, aluminum

mm. 8)

Optionlistan 67 är den mest välfyllda och smakfullaste

som någon gång funnits för en Mustang. 8);)

Varför har jag då en 70a, man kan ju tycka

om fler modeller av Mustang och det gör jag. ;)

Min röst var på 67cab :?: och den börjar att

närma sig topp platsen, varför jag röstat på

67 är för att den modellen var den första o

sista som fick en unik inredning, aluminum

mm. 8)

Optionlistan 67 är den mest välfyllda och smakfullaste

som någon gång funnits för en Mustang. 8);)

Instämmer helt med ovanstående....

Helt rätt Lasse -67an är den Mustangen som har allt det där extra,Men -69 Mustangen är den absolut råaste muskelbil som tillverkats sen får dom andra (Camaro,Mopar mm) tycka vad dom vill.

Mitt Garage har ett längd mått på hela 5300

En musse är 4700. Det är ju plättlätt att få in bilen

Ska leta vidare efter en 67-68 cab gärna en GT

men det ser svårt ut

:D

Dethär är bara min personliga åsikt, men jag skulle nog passa mig för att göra affärer med dom. Bara det att de förekommer 3(!) olika företagsnamn på deras egen hemsida ger ju inte direkt något seriöst intryck... Om det är denhär bilen du är intresserad av: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=DD ... ok=wasabil , så annonserar dom ut den för 2 olika priser samtidigt. :?

En annan sak med den firman är att det är väldigt sällan som dom säljer bilar som finns i landet, "Förmedlingsuppdrag" brukar dom kalla det för och väldigt ofta så har dom osaklig och direkt felaktig info om bilarna i deras annonser på tex Blocket.

Om du kollar lite här på furumet så finns det mer att läsa om "Autoeurope" alias "Vasabil" alias "Sportbilsagenten"...

Om du kollar lite här på furumet så finns det mer att läsa om "Autoeurope" alias "Vasabil" alias "Sportbilsagenten"...

Sök på "Wasabil" för att hitta rätt...istället för Vasabil alltså

• 2 weeks later...