Janne64 July 5, 2007 Report July 5, 2007 Vet någon vart man får tag på scoopen som sitter över luftintagen på sidan till en Musse HT-67 ?. Elenior sitter det sådana på !!! Citera
Tommyax July 5, 2007 Report July 5, 2007 Menar du dessa?http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANGTommy Citera
Janne64 July 5, 2007 Author Report July 5, 2007 Jepp , detta är scoopen jag menar . Passar dessa på en musse -67:a och hur sätter man fast dom ? Citera
Tommyax July 6, 2007 Report July 6, 2007 Det står mounting studs så det är väl bara och passa in och borra.De passar din bil,, men som med all glasfiber så får man alltid justera delarna så att de passar.Tommy Citera
mikeo cmc 748 July 6, 2007 Report July 6, 2007 Är det för sent att beställa scoope:n som skall sitta vid luftintagen på sidan ? . Jag har en HT -67:a och skulle vilja ha Elenior:s scoop som sitter för luftintagen. Vet du möjligen hur man sätter fast dom ? . Mvh : Janne . E-Mail = hilltorp@hos.sandnet.seOm det är dom riktiga eleanor scoopen du är ute efter så ser dom ut såhär. Dom är lite långa framtill från början så man får skära väck det som är höger om tejpen på bilden.Sen finns det shelby scoopen som ser lite annorlunda ut. Du ser kanske den blåa shelbyn högst upp på denna sidan.Fler bilder på sidoscoopen:Scoopen på bilden är spacklad runt omkring för att det ska se jämt ut. Man kan också bulta fast scoopen, då ser man en kant runt om.Som jag skrev i den andra tråden så har du bilder på eleanor scoopen här. Dom scoopen på länken till MU är shelby scoopen. Eleanor scoopen skiljer sig lite grann.mike Citera
Janne64 July 7, 2007 Author Report July 7, 2007 vilken typ skulle passa sig bäst på min Musse ? Citera
Tommyax July 7, 2007 Report July 7, 2007 De passar ju lika bra,, men allt är ju en smaksak.http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANGDessa kostar $240.De andra $160.= ca 800:- skillnad i pris.mvh Tommy. Citera
Recommended Posts