funride.se August 18, 2007 Report August 18, 2007 Hej, i egenskap av ombud för Folksam (mitt företag) tecknar jag Folksams "Körklar" i 6 månader för 4 kr/dag. Ca 700 kr för första halvåret. Efter detta tar jag nog Sveland eller Vesta. Jag skulle gladeligen erbjuda alla Folksam Körklar men bilen måste säljas via mig. MEN om ni funderar på att köpa en Mustang, privat eller som import, kan jag erbjuda garanti (samma nybilsgaranti som Exclusive Cars) Finansiering och denna billiga försäkring.... Jag vet inte om man får göra "reklam" här dock..... Citera
Corvette August 19, 2007 Report August 19, 2007 Jag betalar ju 22 000:-/helår för helförsäkring genom Sveland. Billigaste som fanns!!! IF skulle ha 32 och Trygg Hansa 42 papp... Jösses! Det måste ha med din ålder att göra. Det finns trots allt några få fördelar med att passera 30....Jo inte lätt o va nyss fyllda 22 Men man får väl bonus snart har inte LF kvar sin specialare där man har full bonus direkt och om man orsakar nåe så rasar man ner... Citera
Daniel Linde August 19, 2007 Report August 19, 2007 Jag betalar ju 22 000:-/helår för helförsäkring genom Sveland. Billigaste som fanns!!! IF skulle ha 32 och Trygg Hansa 42 papp... Jösses! Det måste ha med din ålder att göra. Det finns trots allt några få fördelar med att passera 30....Jo inte lätt o va nyss fyllda 22 Men man får väl bonus snart har inte LF kvar sin specialare där man har full bonus direkt och om man orsakar nåe så rasar man ner... Ingen aning, men när jag ringde till dom. Va jag tvungen o ha hemförsäkring hos dom för o ha en bilförsäkring om jag inte minns helt galet. *funderar* Citera
Fröberg October 19, 2007 Report October 19, 2007 Ger 9246 kr för helförsäkring upp till 2000 mil hos IF.Parkering utomhus.Billigt tycker jag.Min fiesta ST kostar 6000 kr i halvförsäkring, iofs +2500 mil Citera
Recommended Posts