Daniel Linde October 16, 2007 Report October 16, 2007 Ni som bytt ut eran orginal stereo och från början hade Shaker 1000.Hur har ni gjort? Bara bytt ut stereon o in med den nya?Fungerar subbarna i dörrarna samt i bagaget då? Efter mycket läsning på de amerikanska forumen så säger dom att det inte ska gå.Då Ford tydligen har kopplat skumt med just dessa.Hur funkar det för er?//Danne Citera
Ola.L October 2, 2008 Report October 2, 2008 Var ett tag sedan detta kan ajg tänka mig!Men jag undrar precis samma sak?Är subbarna i dörrarna kopplade till stegen i bagaget? Citera
Daniel Linde October 2, 2008 Author Report October 2, 2008 det finns två steg till de i fram. undra om de satt i dörrarna minns inte riktigt. men det är inte samma som de i bak. det går iaf att få allt o fungera med annan stereo. finns bra kabel att köpa. Citera
Ola.L October 2, 2008 Report October 2, 2008 hum, menar du att det sitter steg i dörrarna med? KAn ju inte stämma... Citera
Daniel Linde October 2, 2008 Author Report October 2, 2008 4 steg totalt. 2 sitter i fram någonstans. om jag inte minns helt fel Citera
RoTe October 2, 2008 Report October 2, 2008 Varför förstöra bilen så genom att slänga in en ful eftermarknadsstereo? Citera
Jocce October 2, 2008 Report October 2, 2008 Varför förstöra bilen så genom att slänga in en ful eftermarknadsstereo?Man kan juh sätta i en snygg eftermarknads!Har vart grymt sugen på att byta min mot en med Touchscreen och inbyggd navi, sett bilder på det, ser SKITSNYGGT ut!Dock kändes det inte värt pengarna riktigt /Jocce Citera
Lars Gävle October 2, 2008 Report October 2, 2008 Har en stor touchscreen (Kenwood) med GPS inbyggt.Skärmen fyller i princip hela utrymmet efter originalstereon. Den viker fram om man vill sätta i en skiva. Proffsmonterad, ser riktigt bra ut. GPS-enheten sitter under hatthyllan i bagaget. Visar DVD med kanonbild om man så önskar.Så visst kan det bli bra om man väljer rätt typ/modell.Lars Citera
Hakan E October 2, 2008 Report October 2, 2008 Har en stor touchscreen (Kenwood) med GPS inbyggt.Skärmen fyller i princip hela utrymmet efter originalstereon. Den viker fram om man vill sätta i en skiva. Proffsmonterad, ser riktigt bra ut. GPS-enheten sitter under hatthyllan i bagaget. Visar DVD med kanonbild om man så önskar.Så visst kan det bli bra om man väljer rätt typ/modell.LarsLåter spännande. Kan du inte lägga ut en bild på den.//Håkan Citera
Roger P 2196 October 3, 2008 Report October 3, 2008 Varför förstöra bilen så genom att slänga in en ful eftermarknadsstereo?För att det är betydligt bättre ljud i den? Citera
Lars Gävle October 3, 2008 Report October 3, 2008 Skall ta någon bild. Modellen är Kenwood DV3200Lars Citera
Jan Erik CMC 97 October 3, 2008 Report October 3, 2008 hej ja föredrar Pioneerhttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ht=pioneer Citera
Ola.L October 4, 2008 Report October 4, 2008 Tycker bara att dem är rätt dyra. Får upp med lätt 6500kr för att få en...Måste vara ett sjukt klent steg som ger kraft till 8" basarna då det inte dunkar speciellt från dem.Snyggt lars! precis så jag vill ha. Har kenwooden usb på framsidan?Mvh Ola Citera
Ola.L October 18, 2008 Report October 18, 2008 Ni som har bytat ut till en eftermakrnads, får man renare ljud? (självklart beror det på vilken eftermakrnads) Citera
Recommended Posts