pineman October 19, 2007 Report October 19, 2007 Hej alla.Jag har en bekant som jobbar med reklamfilm åt ATG/V75 osv. Han gör trailers åt dom som ni säkert sett på tv. Nu ska han göra en ny och undrade om jag kunde ställa upp med min "Musse".klart man slår till så att man får se bilen på tv och allt. Storyn kanske inte är så jäkla kul, men va fan.....Det kommer vara ett race mellan programledarna och tyvärr vinner skitbilen, men det är jag som ritar elvan vid rödlyset.Jag återkommer med mera info sen när det kommer att börja sändas på tv:n Citera
pineman October 19, 2007 Author Report October 19, 2007 Just det....Finns det nån i Stockholm som äger eller känner någon som har en Hyundai Pony, dom letar efter en sådan bil. Ersättning utlovas...Hör av er till mig snarast isf...Kenneth 0708/95 00 90 Citera
streetsaleen October 19, 2007 Report October 19, 2007 Hehe fan va tufft.. vi väntar med stor spänning Citera
pineman December 4, 2007 Author Report December 4, 2007 Kolla in you tube på länken Det är jag som kör när 11:orna ritas och i närbild så är det programledaren.Kommentera gärna..... Citera
Hakan E December 5, 2007 Report December 5, 2007 Kul film, är du själv som kör och agerar? När kommer den på TV?// Håkan Citera
pineman December 5, 2007 Author Report December 5, 2007 Dörren klarade sig, allt är bara bluff i film som tur e´. Det är inte jag som syns i filmen, men det är jag som kör..................Filmen går nu på tv4, tv400, det är som ni märkt en reklamfilm för v64, den går även på ATG ombudens tv.Tackar för att ni tycker att bilen e snygg´, jag älskar den......Fan nu vill jag ha vår, har ju ställt av bilen... Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 5, 2007 Report December 5, 2007 Super häftig med ett skojigt slut , vill ha fler Mustangeri reklamfilm på TV. Citera
Corvette December 7, 2007 Report December 7, 2007 rolig film... gör dock ont när de lagt på ljudet när man ska tro att dörren slår i... får rysningar av de... men som tur va e de ju bara film... Citera
Jocce December 7, 2007 Report December 7, 2007 He he skön film, och snygg körning av dig Hur många omtagningar Dock inte sett den på TV, men skall hålla korpgluggarna öppna /Jocce Citera
Corvette December 7, 2007 Report December 7, 2007 He he skön film, och snygg körning av dig Hur många omtagningar Dock inte sett den på TV, men skall hålla korpgluggarna öppna /Joccekollar du på reklamen på tv... Citera
Jocce December 7, 2007 Report December 7, 2007 He he skön film, och snygg körning av dig Hur många omtagningar Dock inte sett den på TV, men skall hålla korpgluggarna öppna /Joccekollar du på reklamen på tv... Brukar försöka undvika det, men inte alltid man kan det /Jocce Citera
Corvette December 11, 2007 Report December 11, 2007 He he skön film, och snygg körning av dig Hur många omtagningar Dock inte sett den på TV, men skall hålla korpgluggarna öppna /Joccekollar du på reklamen på tv... Brukar försöka undvika det, men inte alltid man kan det /Jocceprecis alldeles för mycket reklam på dumburken... ska man se en sak som e 1 timme får man sitta där i 2... Citera
Recommended Posts