Jump to content

Featured Replies

comment_176326

Tack för ditt svar. Jag har kört bilen i USA i två år och där funkade det klanderfritt. Efter andra eller tredje tankningen här så strulade det. Men när jag provat att vrida munstycket, dock bara ca 100 grader, så har det funkat varje gång. Tack alla hjälpsamma människor! //Håkan

• 3 weeks later...
  • Svar 102
  • Visingar 22,8k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Håll handtaget kl 4 läge och snett neråt med lite framåt så går det lättare att tanka men inte fullt ös tyvärr. (munstycket ska vara i samma läge som påfyllningsröret. Se bakre hjulhus intill tanklock

• Jag tror att problemet består av 2 olika problem: 1. Tätt i EVAp ventil eller slangar, ganska enkelt att fixa bara göra rent och se till så att alla ventiler öppnar, eller dra ny avluftning. 2.

• Åter igen !! Jag tycker att det är ganska märkligt att ingen verkar ha utrett orsakerna till problemet. Vissa bilar fungerar ju bra, så problemet måste ju vara lösbart !! Jag har tittat på

Posted Images

comment_176544
11 timmar sedan, HD-Man said:

Nja Korven Samma tank...

Ok har ni några tipps om hur man får tag på motorer till mätarhuset Hastighetsmätaren o volt visar lite som de vill

här finns det 

https://www.ebay.com/itm/X25-589-Stepper-Motor-FORD-MUSTANG-Speedometer-Gauge-Cluster-1Qty-/163456515097?_ul=IL

Ändrade %s av %s (%s)