Jump to content

Vilka (Mustang-)julklappar fick ni?


Svedis

Recommended Posts

-Hustrun: Specialutgåva, DVD, av filmen Bullitt. Konstigt hur ofta man kan se om en biljakt flera gånger i 5-kanalstereo!!

-Brorsan: 3 cm mustangbok (350 sidor) av Peter Henshaw, med bara färgbilder av Mustang. Första 166 sidorna av 65-68. Mums! :--

Gott nytt år på er/Svedis

Link to comment
Share on other sites

Jag fick en bok med titeln Klassiska bilar som är illustrerat uppslagsverk på 544 sidor av flickvännen?! :shock: Med tanke på hur lite jag läser böcker i allmänt, hinner jag aldrig läsa klart boken före nästa nyår. :D

Dessutom fick jag klassiska whisky-pluntan med 4 st "snapsglas" av tjejen. ;)

Jag väntar i skrivande stund på den nya Wool/leather Mustang-jackan från Mustangunlimited som är kommande present till mig själv. hehe

Link to comment
Share on other sites

Själv fick jag Den svenska boken om Ford Mustang 1964 1/2 - 1966 utav chefen. Kul med en chef som har massor av gamla bilar men trånar efter en Mustang (jobbar på att hitta en åt honom) 8)

Link to comment
Share on other sites

Jag fick en dammsugare!

Kanske inte så mustangrelaterat men det innebär ju att jag kan ha den gamla i garaget när jag städar bilen... :--

(önskade mig f.ö en 24" dataskärm :roll: )

Dammsugare istället för dataskärm? Det tyder på att du ska göra lite nytta. Varför inte dammsuga alla Mustanger i regionen åt oss inför säsongen. Gratis dessutom. :D

Link to comment
Share on other sites

Lite Nya motordelar

Toppar, insug, förgasare, kam, tändning, oljepump, shiftkit, och så lite

färg till motorrum o motordelar o framförallt en massa roligt jobb.

Väntar på underdelen, blev tvungen att borra o sätta foder i ena cylindern.

Lite rost i 2:ans cylinder, ville inte chansa att det skulle gå.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...