ThomasFB February 20, 2008 Author Report February 20, 2008 Attan, den var fin. Kanske inte mitt färgval, men det är en karamell. Man får prestationsångest- borde ta itu med egna bilen asap..... Citera
CMC 1061 Berra February 25, 2008 Report February 25, 2008 Ja det är så snyggt. Men ack så jobbigt. Jag lider tyvär av samma sjukdom. Jag bara byt ut guldet till orange numera. Men det inte jobbigare eller låttare. Samma slit som förut. Jag förstår om man backar för svart. Men det finns inget som slår det i snygg het. Och jag tar den smällen med mycket mera jobb. Så Rtm sug länge på vilken färg du vill ha. och genomför det. Det finns massvis med snygga färger. Mörk lila med silver, Eller testa i datorn. Lycka till. Berra Citera
Dr Frelin February 25, 2008 Report February 25, 2008 Tycker vit bil = hyrbil, nä röd ska den vara.............. Håller delvis med... ser tamt ut, även om det kan vara fint med vitt... Citera
Recommended Posts