Wesslau January 4, 2008 Report January 4, 2008 Tänkte dela med mig av min ombyggnation av inredningen i min 88's GT.Hade kollat mycket på Rear-seat-delete-kits från Usa,och konstaterat att dom var för dyra...Så lösningen fanns hos den lokala träfösäljaren och den lokala mattförsäljaren.Håll till godo! Citera
-86GTStang January 5, 2008 Report January 5, 2008 Hei, ser koolt ut, mye man kan gjøre selv.Spesielle lys, en anneledes Fox : ) Citera
lagbrant January 5, 2008 Report January 5, 2008 Snyggt värre MEN, du måste damma av dashboarden... Citera
Wesslau January 6, 2008 Author Report January 6, 2008 Snyggt värre MEN, du måste damma av dashboarden...Haha, ja, det måste jag! Bilderna är tagna precis när allt var klart, så jag har inte hunnit städa ur den. Syns också att filten är lite smutsig. Citera
sigge bolmer March 2, 2008 Report March 2, 2008 Mycket snygg bil. Grattis!Vad är det för lampor? Vart finns dom o pris?Mvh Sigge i Halmstad 88 GT cab Citera
Recommended Posts