Calle January 9, 2008 Report January 9, 2008 Vad är det för skräp som sitter under vänster framskärm mot torpeden?Vill ta bort!Calle Citera
87gt50 January 10, 2008 Report January 10, 2008 E inte riktigt med på vad du menar, kan du försöka förklara lite bättre så kanske jag kan hjälpa dig.mvhJocke Citera
Calle January 10, 2008 Author Report January 10, 2008 Innanför "plastinnerskärmen" vacuumslang in det sitter svart gummiskydd över. mvhC Citera
Husse January 10, 2008 Report January 10, 2008 Kan det vara en kolkanister för sluten tankventilation? Citera
87gt50 January 10, 2008 Report January 10, 2008 Kan det vara en kolkanister för sluten tankventilation?Nope, den sitter ganska långt fram på höger sida,framför krängningshämmaren. Iaf så gjorde den det på min...Har du bild så vore det nog bra. Är mitt i en flytt, så jag har inte en susning om var alla mina böcker är, men det borde ju vara utmärkt på sprängskissen i Haynesboken t.ex? Citera
Swedenstang January 11, 2008 Report January 11, 2008 Det är förmodligen "Vacuum canister", (vakum behållaren) du menar ?sitter där på min bil i allafall.Ta inte bort, då funkar en hel del inte som det ska, eller inte alls...Olle Citera
Calle January 11, 2008 Author Report January 11, 2008 Kan det vara detta du menar?Den är det! TackC Citera
Calle January 11, 2008 Author Report January 11, 2008 Det är förmodligen "Vacuum canister", (vakum behållaren) du menar ?sitter där på min bil i allafall.Ta inte bort, då funkar en hel del inte som det ska, eller inte alls...OlleOK! Men bromsservot borde väll funka?C Citera
87gt50 January 11, 2008 Report January 11, 2008 Det är förmodligen "Vacuum canister", (vakum behållaren) du menar ?sitter där på min bil i allafall.Ta inte bort, då funkar en hel del inte som det ska, eller inte alls...OlleOK! Men bromsservot borde väll funka?CDet behövs inte i heller, det finns fina kit för att konvertera till manuella bromsar! //Jocke Citera
Calle January 11, 2008 Author Report January 11, 2008 Det är förmodligen "Vacuum canister", (vakum behållaren) du menar ?sitter där på min bil i allafall.Ta inte bort, då funkar en hel del inte som det ska, eller inte alls...OlleOK! Men bromsservot borde väll funka?CDet behövs inte i heller, det finns fina kit för att konvertera till manuella bromsar! //JockeJo jag vet Maximum M-S bla, vad söger SBP?Calle Citera
MrTurbo_1645 January 11, 2008 Report January 11, 2008 Vad är det för skräp som sitter under vänster framskärm mot torpeden?Vill ta bort!Calle Sitter den verkligen ivägen? Citera
87gt50 January 12, 2008 Report January 12, 2008 Det är förmodligen "Vacuum canister", (vakum behållaren) du menar ?sitter där på min bil i allafall.Ta inte bort, då funkar en hel del inte som det ska, eller inte alls...OlleOK! Men bromsservot borde väll funka?CDet behövs inte i heller, det finns fina kit för att konvertera till manuella bromsar! //JockeJo jag vet Maximum M-S bla, vad söger SBP?CalleVet inte, men det finns väl inget som säger att man måste ha bromsservo eller styrservo på en bil? Bara bromsarna är fullgoda och man kan svänga? Citera
Calle January 18, 2008 Author Report January 18, 2008 Sitter ivägen och sitter ivägen! Jag håller på att rensa upp i under huven och vill få bort så mycket onödigt som möjligt. Styrservot försvann redan förra säsongen. Ac, luftpumpen och kolfiltret för flera år sen. Nu vill jag ta bort vacuumhärket, salt o pepparkvarnarna mm. mvh, Carl Citera
Recommended Posts