January 27, 200817 yr comment_48293 Eftersom det läcker vatten in från suffletten fick jag ett tips om att man ska rensa en avrinningskanal som kommer ut i tröskeln. Hittar inte denna kanal. Någon som har vet var denna kanal verkligen sitter?
January 27, 200817 yr comment_48296 Normalt sett längs nedre kanten på suffletten (tvärs bilen), så jag skulle leta efter rör i ändarna av denna "hängränna". När du hittat dem, är det lättare att se var de tar vägen än att leta efter dem baklänges.
January 27, 200817 yr comment_48299 Jag vet inte exakt hur en nyare Mustang kabbe ser ut, men bakre kanten på suffletten hamnar väl under karossen nedanför bakrutan? Leta där. Om det satt något på utsidan hade Du antagligen sett det direkt.
May 25, 200816 yr comment_54885 Nån som har en vettig placering på dessa kanaler?Svärfars 97:a Gt har samma bekymmer nu.
May 26, 200816 yr comment_54907 Ja lite hjälp skulle inte skada. Tyvärr så kommer det väll regn någon dag!