Freeman January 30, 2008 Report January 30, 2008 Jag hade en Shaker 1000 innan som det var fel på så bilfirman skulle fixa den på garantin. Lämnade in bilen i april och har ringt och tjatat ihjäl mig på att få tillbaka den. Tyvärr verkade den inte gå att laga så dom skulle skicka en ny. Har som sagt väntat i evigheter men nu hade dom en shaker 500 inne istället för dom hade beställt ngr nya Mustanger. Ngn som vet om det fungerar med tanke på baslådan etc? Samma kontakter?Ps. Ingen som har bytt stereo som har ngn gammal 1000 att sälja kanske? Ds. Citera
Daniel Linde January 30, 2008 Report January 30, 2008 Det borde vara med all säkerhet skillnad på Shaker 1000 / 500.Jag hade krävt att dom fixade fram en ny 1000.Tur man haft att min 1000 fungerar då jag inte har någon garanti. Citera
pineman January 30, 2008 Report January 30, 2008 Fan jobbig sits. Men tjata på bilfirman och kräv en 1000 det har du ju iaf pröjsat för...Lycka till.Jag har en 1000 och är skitnöjd, funkar bra. Peppar, peppar..... Citera
Mohlin January 30, 2008 Report January 30, 2008 Jag tvivlar starkt på att det är någon skillnad rent tekniskt, på anslutningar osv, funkar säkert utmärkt, men rent ljudmässigt är det en ruskigt dålig affär, tror inte att du får full fart på högtalare eller baslåda.Nej, se du till att få den 1000 som det ska vara! Citera
Laslo January 31, 2008 Report January 31, 2008 Ja tyvärr din Mustang med V8 fanns inte på lager, vill du ha den med V6 istället? Citera
thirtyfour January 31, 2008 Report January 31, 2008 Ja det är inte lätt, men i brist på en lösning från säljande part så får ju stora kompensations-checkhäftet komma fram. Så har jag gjort i min 4 månader långa strulputte affär..... Rent ljudmässigt känns det som om man kan blåsa ut trumhinnorna med Shaker 500 systemet enligt min bedömning då jag har det själv.Men visst är det en stor grej för dig så ge dig inte är mitt tips. Du har ju rätten på din sida faktiskt. Citera
Freeman February 1, 2008 Author Report February 1, 2008 Tackar för alla svar! Ska stå på mig och begära att en lösning sker snarast och om inte det går ska jag begära ngn form av ersättning som bidrag till annan stereo eller navigationsenhet. Så trött på hela grejen nu bara, visst är det kul att lyssna på V8 mullra men inte ännu en hel sommar MEN OM NGN SOM SAGT HAR BYTT UPP SIG REDAN TILL NAVIGATIONSENHET OCH SOM VILL SÄLJA SIN SHAKER 1000 SÅ FINNS HÄR EN MKT INTRESSERAD KÖPARE... Citera
Recommended Posts