Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det var ett veldigt klagande. Jag tycker det går an att betala en tusenlapp extra per år før att få åka min Mustang. Men de e ju klart. Ut med Moderaterna och beskatta lyxvillorna i stellet før att plåga oss hårt mekande Mustangfantaster.

Ha.De. Svenne.

Posted
Det var ett veldigt klagande. Jag tycker det går an att betala en tusenlapp extra per år før att få åka min Mustang. Men de e ju klart. Ut med Moderaterna och beskatta lyxvillorna i stellet før att plåga oss hårt mekande Mustangfantaster.

Ha.De. Svenne.

Blanda in politik i ett ett bilintresse vare sig det gäller en fiat eller lambourgini

tror jag inte är lyckat ;)

(Bev tvungen ändra mitt inlägg känns felstavat är kanske dyslektiker) förrmodligen felstavat det också ;)

Forsätter jag tror att det spelar ingen roll, har man ett intresse för en viss sorts bil i det här fallet mussar så blir gemenskapen i klubben det som betyder något. Det gäller mig i alla fall :D

• 2 weeks later...
Posted

Visst janne. Du har rätt. Vi skall inte dra in politik. För det blir bara tråkigt

och lätt att bli ovänner. Det vill väl ingen ha. Inte jag i allafall. Fast det är skönt att få lätta på hjärtat. Och det bästa är att man kan få förståelse.

När man tycker att det är fel. På systemet. Som sagt inte mycket att göra.

Så vi ska alla som muskel bilar, eller rättare sagt har motor som hobby.

Försöka att hålla ihop. Då blir vi starka och kan höras. Och kanske finns det en liten liten politiker som kan höra oss. Så kan det bli en liten förbättring för oss. Det jag har förstått. Det är att dom inte vet vilken kultur skatt vi är. Och vad vi kan göra för ungdommar som är intresserade. Det kan leda till mycket mindre försörelse ute på gator och torg. Tack för mig Berra

Posted

Just det dom har ju sett att vi klarar av att betala. Så sänker dom skatten så höjer bara bolagen den summan. Summan såmarun. Alltså ingenting blev billigare. Typiskt varför ska det vara så orättvist. Nä vi måste bråka lite mera iallafall så dom inte höjer mera åtmnstånne.

Berra

Posted

MEN å andra sidan så kommer inte bensinen upp i sitt rätta värde när man köra Mustang eller annat entusiastfordon. 8)

Då är de värre när man ska till å från jobbet :evil::evil:

Posted

Hej.

Kul att det börjar bli lite skriveri om detta, kanske fler förstår

vilka fina mjölkor i plåt det finns som helt utan broms fyller

stadskassan med klirr, borde inte politikerna skicka personliga

tackbrev för bidraget till oss alla, protestera. :P

Breven kan dom skriva på sin lediga arbetstid som är minst

5 timmar om dagen, lönen dom har kommer ju från b.l.a.

bensinskatten (VI) betalar. :evil:;)