CMC 1061 Berra March 22, 2008 Report March 22, 2008 Kul inslag John. Härligt och se att det finns någon i vackra Norge som vågar och har råd att köpa en Mustang. Måste säga det var inte tal om små avgifter. Och vi klagar på stora avgifter. Här i Sverige.Berra Citera
JanneJ March 22, 2008 Report March 22, 2008 Det här gillar jag!Bilar ska köras, fort, på bana, med lagom drift, av någon som kan hantera bilar.Rudskogen är ruskigt rolig med sin nivåskillnad, slakterisvingen tror jag den hette, kurvan som är längst ner innan det börjar gå uppåt igen. Har inte kört där på ganska många år nu men minnet finns kvar...Och nästa avsnitt: Ford GT40 replica, mums! Citera
JohnB March 22, 2008 Author Report March 22, 2008 Och nästa avsnitt: Ford GT40 replica, mums!Heter Ford GT nu Finns en 5 - 6 stk i Norge. Inte mange med regplåter John Citera
Nenne March 22, 2008 Report March 22, 2008 Och nästa avsnitt: Ford GT40 replica, mums!Heter Ford GT nu Finns en 5 - 6 stk i Norge. Inte mange med regplåter John[/quote:2huczmd4]Jag läste någonstans att GT40 var det engelska namnet som blev känt genom racingen, inte Fords eget. Det var Ford GT redan på 60-talet. Undrar om jag kan hitta den artikeln igen?Fast när jag tänker på det, tror jag det var i en intervju med Carroll Shelby, så det kan nog vara hans uppfattning och inget annat. Citera
JanneJ March 22, 2008 Report March 22, 2008 40 är väl enligt sägnen höjden på bilen mätt i tum. Citera
Ronnie S March 22, 2008 Report March 22, 2008 Vilket mysigt kompressorljud den nya Shelbyn hade (hördes när dom filmade inifrån bilen). Citera
ThomasFB March 22, 2008 Report March 22, 2008 Bilar ska köras, fort, på bana, med lagom drift, av någon som kan hantera bilar.JJJAAAAAAAA Citera
JanneJ March 24, 2008 Report March 24, 2008 Tack John Ni i Norge vet hur man ska göra bra tv!Det här klippet har jag kört flera gånger ...http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/122960 Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 24, 2008 Report March 24, 2008 Vem har intresse för BMW, Bader Mainhoff Wagenen terroristbil på Mustangforum, här skall det varaMustangen och USA Fords övriga muskelbyggen ochkanske lite lånat från England, Shelby Cobra GT40 mfl hör väll hemma här. DET ÄR VAD JAG TYCKER. Annar håller jag med Janne, bättre motorprogram i NORGE. Citera
pools March 30, 2008 Report March 30, 2008 Vem har intresse för BMW, Bader Mainhoff Wagenen terroristbil på Mustangforum, här skall det varaMustangen och USA Fords övriga muskelbyggen ochkanske lite lånat från England, Shelby Cobra GT40 mfl hör väll hemma här. DET ÄR VAD JAG TYCKER. Hear, hear! Citera
Recommended Posts