gugges Posted March 24, 2008 Report Posted March 24, 2008 Jag har fått dom här över,ibland slarvar man med fotograferingen.Är det nån som vet var dom ska sitta ?Mvh Gugge Quote
Gurra Posted March 24, 2008 Report Posted March 24, 2008 Kan det vara yttre stötfångarfäste fram? Quote
lars.k Posted March 24, 2008 Report Posted March 24, 2008 Detta är de bakre, övre framskärms-fästena. De sitter snett ovanför övre gångjärnet./Lars Quote
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 24, 2008 Report Posted March 24, 2008 Japp, fästena är till för justering av framskärmens bakant,mot dörrens framkant och dom sitter alltså strax ovanförbakom övre dörrgångjärn. Har man lite flax så klarar man sig utan dessa, men domkan vara bra att ha, har du inte monterat framskärmarså svetsa dit dom där dom skall sitta. Quote
Gurra Posted March 25, 2008 Report Posted March 25, 2008 Vilken skam man dragit på sej.....men jag försvarar mej med att jag kan många andra bildelar batteri ,ratt ,säte... Quote
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 25, 2008 Report Posted March 25, 2008 Det är ingen skam att inte veta, mer rätt äratt säga att det var troligt att det kunde vara. Nu vet även du samt massor av andra som kollar inlägg, vad det är för plåtstag. Visst är det bra med ett Mustang Forum. Quote
Recommended Posts