Kompressor April 7, 2008 Report April 7, 2008 Hur ser jag om min bil är utrustad med diffbroms?Vad ska det stå på märkskylten på klumpen? Citera
grufman April 7, 2008 Report April 7, 2008 Hur ser jag om min bil är utrustad med diffbroms?Vad ska det stå på märkskylten på klumpen?om du ger mig 8 sista i chassienumret så kan jag kolla d.Normalt sett är alla gt utrustade med diff dock. Citera
Lassemålare CMC 2071 April 7, 2008 Report April 7, 2008 Grufman en fråga, jag har en 94 med diff och 3.27 i rumpan är detstandard utrustningen på en GT 94a. MVH Lasse Citera
Kompressor April 7, 2008 Author Report April 7, 2008 Klumpen läcker lite olja, vad ska jag använda för packningslim för att det ska hålla? Samt vilken olja? Citera
Kompressor April 8, 2008 Author Report April 8, 2008 Hur ser jag om min bil är utrustad med diffbroms?Vad ska det stå på märkskylten på klumpen?om du ger mig 8 sista i chassienumret så kan jag kolla d.Normalt sett är alla gt utrustade med diff dock.Sista 8 siffrorna är: 2f145255 Citera
Recommended Posts