Jump to content

Recommended Posts

Sitter här och hoppar mellan alla trådar och nu orkar jag inte...

kan ni hjälpa mig, vad är skillnaden mellan ford racing vs borla, ljudmässigt?

är det samma system med olika loggor eller? har orginalpipor på i dag vill komma år v8 mullret men inte så man kräks när man kör...

jocke

Jag tror det är i stort sett detsamma, men dra ett PM till Svante på Motorcentralen i Eskilstuna... hans inlägg finns lite här och där, dom har monterat och testat det mesta.... av honom får du bara bra råd !!

har orginalpipor på i dag vill komma år v8 mullret men inte så man kräks när man kör...

jocke

Har du dålig mage? :--

Jag har inget problem med mitt SLP Loud Mouth...

Om du fyller i vart du bor kan man enklare hjälpa dig genom att kanske visa upp sin egen bil så du kan lyssna.

Jag skulle aldrig välja något annat än Loud Mouth och jag tror många skulle hålla med mig om dom bara vågade testa! :D

Absolut, bor i stockholm. ja skulle vara skoj att kunna möta upp några likasinnade musse nerdar :lol: är själv helt såld på vrålåket!!!

Dåså, 26:e april i Björklinge då? Grilla och snacka skit, provtur i min mustang? Se tråden i under träffar.

Jag har idag borla och två simons dämpare samt två sport kattar. låter sjukt gott och rätt mycket. men det ska det göra. jag är nöjd. funderar lite på att ta bort dämparna. fast det kanske blir för mycket för farbror blå? :-)

har orginalpipor på i dag vill komma år v8 mullret men inte så man kräks när man kör...

jocke

Har du dålig mage? :--

Jag har inget problem med mitt SLP Loud Mouth...

Om du fyller i vart du bor kan man enklare hjälpa dig genom att kanske visa upp sin egen bil så du kan lyssna.

Jag skulle aldrig välja något annat än Loud Mouth och jag tror många skulle hålla med mig om dom bara vågade testa! :D

Håller med Robert T...

Tror många hänger upp sig på namnet "Loud Mouth"... Det låter inte alls så att polisen tar dig vid lugn normal körning, men det låter riktigt grymt när man gasar på. Precis så som man vill ha det eller hur?

För att sammanfatta: Ford racing är snyggast, men SLP låter grymmast. Borla upplever jag som identiskt med Ford Racing, men till ett högre pris...

Mvh

Svante

Tack för infon och synpunkterna, mycket att tänka på men om man skulle komma på nya tankar efter ett tag så går det ju oxå att sälja och köoa nytt... ska ta mig en rejäl funderare, men tror det lutar mot ford racing så länge... loudmouth låter förövrigt skiitbra..

Linde cmc 2195 vart fick du tag på dina borla prytlar och är det prefformance eller aggresive????

Det är köpt från Summit. (www.summitracing.com)

Ärligt talat så vet jag inte om det är performance eller aggresive. Det stod inget om det när det köptes. Har fått denna fråga förut. Den som fråga då bestämde tillslut att det va aggresive. Minns dock inte varför. Hur ser jag det? Kollar gärna upp det.