jockepocke2 May 7, 2008 Report May 7, 2008 Någon som kan förklara lite närmare ang detta, är det bara ett försäljningsknep för att man ska betala, eller ska jag börja få hicka då dom hittar 6 stycken reports? eller är detta ett vanligt förekommande fenomen.... Citera
Fröberg May 7, 2008 Report May 7, 2008 Att man har några anmärkningar behöver inte betyda att det är något alvarligt. Om du vill kan jag ta en fullständig rapport till dig om du skickar över dit chassi/VIN nummer Citera
Daniel Linde May 7, 2008 Report May 7, 2008 Det är inget knep.Däremot kan 6 rapporter betyda.. 6st "inspections" eller försäljningar eller vad som. Någon här sitter säkert på ett 30 dagars konto och kan kika upp ditt vin nummer gratis om man ber snällt //Danne Citera
jockepocke2 May 7, 2008 Author Report May 7, 2008 Måste tacka Fröberg för insattsen, all heders till dig...skönt å få reda på att det inte var nått vajsing med min kära ponny... Citera
TheGreenOne May 27, 2008 Report May 27, 2008 Någon med tillgång till carfax:Skulle du vara så snäll att kolla upp denna bilen åt mig:1ZVHT85H155164310Tackar! Citera
Hakan E May 28, 2008 Report May 28, 2008 Den ser Ok ut!skicka mig din mailadress via ett PM, så får du en kopia på den.//Håkan Citera
Akilles September 18, 2008 Report September 18, 2008 Hej,Ursäkta om jag bumpar en lite gammal tråd, men jag undrar om någon vänlig själ skulle vilja kolla upp ett vin-nummer åt mig o maila mig carfax-historiken?VIN: 1ZVHT82H765163636Skicka ett PM så får ni min mailadress.Jättetacksam om någon ville kolla detta, ska köpa min drömbil nästa vecka och vill gärna veta lite mer Ha de bra vänner Mvh Patrik Citera
Akilles September 19, 2008 Report September 19, 2008 Ingen som har tillgång till det? Åker dit på tisdag nästa vecka och skulle gärna vilja ha ett urdrag från carfax om någon är snäll nog.Varit medlem sedan februari nu och varit som besatt av forumet, snart kan jag delta på allvar akilles@gmail.com tar gärna emot en bifogad fil!Tack på förhand.Mvh Patrik Citera
Fröberg September 19, 2008 Report September 19, 2008 Ingen som har tillgång till det? Åker dit på tisdag nästa vecka och skulle gärna vilja ha ett urdrag från carfax om någon är snäll nog.Varit medlem sedan februari nu och varit som besatt av forumet, snart kan jag delta på allvar akilles@gmail.com tar gärna emot en bifogad fil!Tack på förhand.Mvh PatrikTeckna ett eget abonnemang kostar bara ett par hundringar. Ange en adress i USA där du "bor". T.ex. ett hotell Citera
Recommended Posts