Lassemålare CMC 2071 May 20, 2008 Report May 20, 2008 AHHHHH jag sitter just och njuter av årets första matjesill med färskSvensk potatis, Gräslök och Gräddfil och dessutom i solen. NÄR GÄDDORNA LEKER I VIKARNAS VASS OCH SOLEN GÅR NER BAKOMSJÖBLOMS DASS, JAAAA DÅ ÄR DET VÅÅÅR, SE UPP DÄR NERE!!!!! MVH Lasse Citera
Nedomansky May 20, 2008 Report May 20, 2008 Inte färskpotatis redan, väl? Detta är något av det godaste man kan äta i all sin enkelhet! Citera
Lassemålare CMC 2071 May 20, 2008 Author Report May 20, 2008 Jorå Svensk färsk potatis inköpt på vivo på Ekerö idagdet var ruskigt GOTT. :D MVH Lasse Citera
matsberg May 21, 2008 Report May 21, 2008 Tar du ut midsommar redan din rackkare? JAg blir så sugen.Men du aktare för uffeg Citera
CMC 1061 Berra May 21, 2008 Report May 21, 2008 Fuskis. Men det är väl typiskt Ekerö bor. Ska alltid skryta. Föressten prova ta curry i gräddfilen. Fick tipset från Norrland. Det är super gott.En Hällsning från Hässelby strand. Nästa gång kanske jag ser över vattnet till dig. Berra Citera
Sven May 21, 2008 Report May 21, 2008 Färskpotatis har vi ätit i en vecka nu, finns fördelar med att bo i söder Sven Citera
Lassemålare CMC 2071 May 22, 2008 Author Report May 22, 2008 Det var ingen risk för uffeg Matsberg. Det enda jag drack var starkmjölk, fan det var ju arbetsdag i gårjag skulle upp till Spillersboda på dan och så skulle man ju på mustang träff på Vega på kvällen. Nja ska du kolla över till mig Berra då får du kolla i båge över Svartsjölandet för jag bor i Tappström på rätt sida skitdiket MUAhahahahjag bara skoja Leffe. MVH Lasse Citera
Recommended Posts