P.Lq May 26, 2008 Report May 26, 2008 Hej. Såg för ett tag sedan om någon som byt till större Km-mätartavla , det fanns en bra beskrivning hur han hade gjort , men jag hittar inte tråden , börjar bli jobbigt att köra med läsglasögon det är ju så j---a små siffror på Km , någon som kan hjälpa ? Citera
aahrling May 26, 2008 Report May 26, 2008 är det denna du menade?http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12464&highlight=m%E4tartavla Citera
P.Lq May 26, 2008 Author Report May 26, 2008 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Citera
Daniel Strand May 26, 2008 Report May 26, 2008 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor. Citera
P.Lq May 26, 2008 Author Report May 26, 2008 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.[/quote:2rhjnnzj]Ok tack . Ringer dom i morgon Citera
jaobr May 26, 2008 Report May 26, 2008 Finns även att köpa från tyskland.Kolla under Ziffernblätter på http://stores.ebay.de/neutec-tacho-design Citera
Daniel Linde May 27, 2008 Report May 27, 2008 Det är inte svårt Bara o göra som jag skrev...Lycka till!// Danne Citera
mill May 27, 2008 Report May 27, 2008 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.[/quote:1gtf7nq9]Ok tack . Ringer dom i morgon [/quote:1gtf7nq9]Ringt än? Hur mkt tog de? Citera
P.Lq May 27, 2008 Author Report May 27, 2008 Det är inte svårt Bara o göra som jag skrev...Lycka till!// DanneDu kanske kan åka 13 mil norrut och visa hur lätt det är ? Jag bjuder på fika Citera
P.Lq May 28, 2008 Author Report May 28, 2008 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.Ok tack . Ringer dom i morgon [/quote:36tvj2ao]Ringt än? Hur mkt tog de?[/quote:36tvj2ao]100-200:- sa han ,skickar den idag ,lagervara Citera
Daniel Linde May 28, 2008 Report May 28, 2008 Det va inte alls farligt. Riktigt bra jue.Undrar ni något äre bara o fråga.Synd jag inte tog lite bilder när jag gjorde det. //Danne Citera
lukito June 8, 2008 Report June 8, 2008 Va? är du säker?Jag var in på E.C för 1v sen och frågade om mätartavlor, då sa han at det kostade typ 1500:-. Minns inte exakt men jag vet att han sa att det var över tusenlappen ordentligt... Jag gick illa kvickt därifrån och tyckte det var hurlöst dyrt för bläck på en plastskiva! :> Citera
thirtyfour June 9, 2008 Report June 9, 2008 Jag försökte få ett svar mailledes från Exclusive, men står fortfarande svarslös Jag behåller nog snart originalet, man lär sig vad som motsvarar i miles.... Citera
nielsen June 9, 2008 Report June 9, 2008 Jag köpte min från blackcatcustom i canada.Ca 825:- inkl frakt Citera
Mightyjochen June 10, 2008 Report June 10, 2008 jag trodde man bytte hela mätaren? Är det någon som har en sprängskiss på hur man får ut tavlan/mätaren?Inte intreserad av att bygga sjäv utan betalar gärna för att få orginal Citera
P.Lq June 13, 2008 Author Report June 13, 2008 P.Lq: Har du fått tavlan? Fått den på plats?Hej.Har varit i Österrike en vecka och kollat på fotboll och kom hem i dag , men jag har inte fått varken tavla eller faktura ,undrar om killen har glömt eller sagt fel pris så att han inte vågar skicka den ,ringer dom igen på måndag.Tips till i morgon SPA-SWE 1-2 (Zlatan , Allbäck i 88.de) Citera
P.Lq June 19, 2008 Author Report June 19, 2008 P.Lq: Har du fått tavlan? Fått den på plats?[/quote:3nar09km]Hej.Har varit i Österrike en vecka och kollat på fotboll och kom hem i dag , men jag har inte fått varken tavla eller faktura ,undrar om killen har glömt eller sagt fel pris så att han inte vågar skicka den ,ringer dom igen på måndag.Precis som jag trodde , dom ringde nyss från Exklusiv cars och sa att dom get mig fel pris 1500:- kostar tavlan , så jag avbeställde.Men om man köper en borde det gå att kopiera den på en fin kopieringsmaskin på fotopapper och sälja för 100:/st 15 st är affären hemma , lagligt ? vet inte ,men billigt ,någon som är intreserad ? Citera
Recommended Posts