May 26, 200816 yr comment_54906 Hej. Såg för ett tag sedan om någon som byt till större Km-mätartavla , det fanns en bra beskrivning hur han hade gjort , men jag hittar inte tråden , börjar bli jobbigt att köra med läsglasögon det är ju så j---a små siffror på Km , någon som kan hjälpa ?
May 26, 200816 yr comment_54911 är det denna du menade?http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12464&highlight=m%E4tartavla
May 26, 200816 yr Author comment_54919 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ?
May 26, 200816 yr comment_54922 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.
May 26, 200816 yr Author comment_54923 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.[/quote:2rhjnnzj]Ok tack . Ringer dom i morgon
May 26, 200816 yr comment_54929 Finns även att köpa från tyskland.Kolla under Ziffernblätter på http://stores.ebay.de/neutec-tacho-design
May 27, 200816 yr comment_54955 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.[/quote:1gtf7nq9]Ok tack . Ringer dom i morgon [/quote:1gtf7nq9]Ringt än? Hur mkt tog de?
May 27, 200816 yr Author comment_54968 Det är inte svårt Bara o göra som jag skrev...Lycka till!// DanneDu kanske kan åka 13 mil norrut och visa hur lätt det är ? Jag bjuder på fika
May 28, 200816 yr Author comment_55042 Ja . Tack för hjälpen , såg ju lätt ut men det är säkert skitsvårt Men jag vet var hans brevlåda bor som har gjort beskrivningen Vart köpte man tavlan ? Grufman ? kostar ? Tror att det endast är ExclusiveCars som säljer dessa tavlor.Ok tack . Ringer dom i morgon [/quote:36tvj2ao]Ringt än? Hur mkt tog de?[/quote:36tvj2ao]100-200:- sa han ,skickar den idag ,lagervara
May 28, 200816 yr comment_55073 Det va inte alls farligt. Riktigt bra jue.Undrar ni något äre bara o fråga.Synd jag inte tog lite bilder när jag gjorde det. //Danne
June 8, 200816 yr comment_55716 Va? är du säker?Jag var in på E.C för 1v sen och frågade om mätartavlor, då sa han at det kostade typ 1500:-. Minns inte exakt men jag vet att han sa att det var över tusenlappen ordentligt... Jag gick illa kvickt därifrån och tyckte det var hurlöst dyrt för bläck på en plastskiva! :>
June 9, 200816 yr comment_55791 Jag försökte få ett svar mailledes från Exclusive, men står fortfarande svarslös Jag behåller nog snart originalet, man lär sig vad som motsvarar i miles....
June 10, 200816 yr comment_55847 jag trodde man bytte hela mätaren? Är det någon som har en sprängskiss på hur man får ut tavlan/mätaren?Inte intreserad av att bygga sjäv utan betalar gärna för att få orginal
June 13, 200816 yr Author comment_56061 P.Lq: Har du fått tavlan? Fått den på plats?Hej.Har varit i Österrike en vecka och kollat på fotboll och kom hem i dag , men jag har inte fått varken tavla eller faktura ,undrar om killen har glömt eller sagt fel pris så att han inte vågar skicka den ,ringer dom igen på måndag.Tips till i morgon SPA-SWE 1-2 (Zlatan , Allbäck i 88.de)
June 19, 200816 yr Author comment_56390 P.Lq: Har du fått tavlan? Fått den på plats?[/quote:3nar09km]Hej.Har varit i Österrike en vecka och kollat på fotboll och kom hem i dag , men jag har inte fått varken tavla eller faktura ,undrar om killen har glömt eller sagt fel pris så att han inte vågar skicka den ,ringer dom igen på måndag.Precis som jag trodde , dom ringde nyss från Exklusiv cars och sa att dom get mig fel pris 1500:- kostar tavlan , så jag avbeställde.Men om man köper en borde det gå att kopiera den på en fin kopieringsmaskin på fotopapper och sälja för 100:/st 15 st är affären hemma , lagligt ? vet inte ,men billigt ,någon som är intreserad ?