mustang65 March 21, 2003 Report March 21, 2003 Hej! Jag är spekulant på en HT-65GT 3-vxl manuell i USA, har aldrig kört en 3-vxl manuell . Är det någon som har erfarenhet av denna låda, anledningen att jag frågar är att en bekant sa att dom inte är roliga att köra på grund av att den är osynkad.Vad är det för skillnad att köra en synkad och osynkad låda?Om jag vill byta till en 4-växlad synkad låda, är det bara att byta eller måste man bygga om/byta ut en massa delar.Har även en fråga om priset.Bilen ifråga är en äkta GT(alla document finns) med all utr. i mint cond. med ett undantag(tycker jag) underredet är fel färg(vit)Bilen har en andra placering i MCA National Show (säger mig ingenting).Han begär 19500 dollar för den......är det rimligt, tycker själv att det är saftigt ...men den är såååå fin.Är väldigt tacksam för svar cmc691 Citera
Racing March 23, 2003 Report March 23, 2003 Vad gäller manuella lådor.Normalt sett en relativt enkel affär att sätta i en 4 pet istället.Pris?Tjaa...inte för att vara dum,men bilen är värd vad DU är beredd att betala för den.God vän fick nyligen knappt 300´för sin 429 Mach1 71;a. Citera
magnusljungberg March 24, 2003 Report March 24, 2003 Kör själv med 3-växlad manuell låda och har aldrig tyckt att det känns speciellt jobbigt. Ettan är i och för sig osynkad men detta är en vanesak och skapar bara problem om du kör väldigt mycket i stan och är ovan vid att dubbeltrampa. Kan dock tänka mej att bränsleförbrukning och prestanda kan förbättras om man byter till fyrväxlat - men det är väl inte därför man köper en Mustang!? Citera
Rat_trapper March 25, 2003 Report March 25, 2003 Han begär 19500 dollar för den......är det rimligt, tycker själv att det är saftigt ...men den är såååå fin.Är väldigt tacksam för svar cmc69119500dollar????? lite dyrt kanske????? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.