KingCobra May 27, 2008 Report Share May 27, 2008 Var och besiktigade min -00 GT cab men fick undekännt på handbromsen. Den tog bra men han kunde inte låsa den. Förmodar att den behövs justeras då vajrarna ser ut som nya och ingen rost i närheten, så att de skulle gå trögt verkar ju orimligt. Var justerar man handbromsen? Och hur gör jag det lättast. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe May 28, 2008 Report Share May 28, 2008 Har hört flera som råkat ut för detta. Både jag och dom tycker det är helt befängt och de har endast åkt till en annan station och besiktat om den utan åtgärd... Tycker det är ett sjukt konstigt krav att man ska kunna låsa hjulen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter /Cobra May 28, 2008 Report Share May 28, 2008 På min finns ingenstans att justera.. Vet ej hur det är på din men kolla annars så självjusteringen funkar.Alt, som robert säger. Åk någon till någon annan bilprovning o se om de inte är så petiga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts