saleen Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Hej igen.När man monterar gummilister till dörrarna och skuff är det kontaktlim som gäller va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Jag använder mig av Fords eget lim för just detta. Tycker att kontakt lim inte håller måttet i det fallet. Berra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle cmc 375 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Detta använde jag funkade bra går att justera lite, svart, enligt försäljaren använder Volvo detta i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornpersson Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Gammal tråd men ... jag undrar vilken firma som hade detta lim i lager ? Jag tar testat med Järnia, MECA, AD-center, Tools, Jula, K-RAUTA mfl .. ingen lycka.Mvh,Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pettsson Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 I Västerås finns Loctites produkter på Momentum, vi köper allt sådant till ABB från dem.mvh Pär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobbe cmc 2103 Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 http://lundgrenssverige.se/pdf/39863%20 ... d.%205.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobbe cmc 2103 Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 http://lundgrenssverige.seUnder rubrik: packningsmaterial,lim sidan 52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornpersson Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 OK tack grabbar!Dags att limma dit de sista gummilisterna till slut ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts