bjornpersson June 7, 2008 Report Share June 7, 2008 Hej!Jag tänkte bara höra om det är någon på forumet som har koll på vilket typsnitt som är rätt för 351-märket på huven på en 70:a (infällt i huv-lacken) samt på BOSS sido-märken ?Tack på förhand! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 June 8, 2008 Report Share June 8, 2008 Du kanske kan kolla med den som har Grabber registret http://1970mgr.org/index.html Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornpersson June 8, 2008 Author Report Share June 8, 2008 Ja, tack för länken!De kanske dock ogillar att man tänker "ful-stripa" en icke grabber dock ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 June 8, 2008 Report Share June 8, 2008 Ja, tack för länken!De kanske dock ogillar att man tänker "ful-stripa" en icke grabber dock ... Helt okey om man håller sig till lagom Det tycker i alla fall jag har precis satt på scoop och spoiler framvart skitsnyggt tycker jag själv i alla fall Fanns nog inga -70 cabbar med scoop och spoiler samma sak med min färgär inte orginal men den fesgula ville jag inte ha så jag tog en 70 färg som jag trivs med. Är faktiskt lite sugen på och stripa bilen med grabberstripsen också ser riktigt snyggt ut Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB June 9, 2008 Report Share June 9, 2008 Fanns nog inga -70 cabbar med scoop och spoiler ...Inte Spoiler var dealer option på cabbar.John Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mykie August 21, 2008 Report Share August 21, 2008 Hmm.. jag är också på gång med att sätta stripe och scoop på min 70-HT. Har allting liggandes i garaget just nu, Grabbber C-stripes svarta reflekterande och ett BOSS 429 hood scoop.Har photoshopat lite så man har en hum om hur det kommer se ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 August 21, 2008 Report Share August 21, 2008 Hej mykie.Häftigt, vilket lyft. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 August 21, 2008 Report Share August 21, 2008 Vart har du beställt stripsenVill också ha nivån är ganska hög Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mykie August 21, 2008 Report Share August 21, 2008 Jag beställde scoop och stripes från CJ Pony Parts, dock så har CJ tagit dom från Graphic Express. Dom är skurna i 3M grafik vinyl. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mykie September 14, 2008 Report Share September 14, 2008 Sådär... nu sitter stripsen på. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 September 14, 2008 Report Share September 14, 2008 MUMA, det blev kanon, vilket lyft. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra September 14, 2008 Report Share September 14, 2008 Tusan så rå den blev. Grattis till ett lyckat resultat.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast_back September 14, 2008 Report Share September 14, 2008 svinsnyggt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts