Jump to content

Stripes


Alabama Grill

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag beställde från www.dekaltrim.nu

Det var Clas på deklatrim som fixade och skickade hem olika färgprover till mig, så jag kunde se vilket som passade bäst på bilen.

Jag valde bort texten :!: står igentligen Mustang GT på dom stripsen.

Men fick både med och utan text, så jag kunde välja :D men det blev utan text. (Har med om jag ångrar mej :D ).

// Micke.

Link to comment
Share on other sites

Dom som ligger i Västerort. Ligger i Barkaby industriområde och heter Brareklam. Man åker av från E20 mot Barkaby svänger sedan vänster upp för en lång backe kommer till ett rödlyse. Svänger Vänster. Då ser man det ligger på höger sida. Före motrodepån.

Berra

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Håller på att byta stripes på min kärra. Skulle behöva demontera spolarmunstycken samt "gälarna" på huven... Är det någon som kan svara på om clipsen som håller upp "inredningen under huven" är engångs (känns så), eller om dom håller när man väl får bort dom? Känner någon till var man snabbt kan få tag i nya om det behövs?

Jocke

GT 500 -07

Link to comment
Share on other sites

Håller på att byta stripes på min kärra. Skulle behöva demontera spolarmunstycken samt "gälarna" på huven... Är det någon som kan svara på om clipsen som håller upp "inredningen under huven" är engångs (känns så), eller om dom håller när man väl får bort dom? Känner någon till var man snabbt kan få tag i nya om det behövs?

Jocke

GT 500 -07

finns en speciel clips tång att köpa på alla välsorterad till behörs butiker kan fungera

Link to comment
Share on other sites

Ursäkta, kanske dum fråga, men varför ska du byta? Bilen på bilden ser ju kanon ut!

Jag gillar inte att stripen inte går runt kanterna utan slutar ca 5 mm innan. Sen tycker jag att färgkombinationen är lite för snäll...

Link to comment
Share on other sites

Ursäkta, kanske dum fråga, men varför ska du byta? Bilen på bilden ser ju kanon ut!

Jag gillar inte att stripen inte går runt kanterna utan slutar ca 5 mm innan. Sen tycker jag att färgkombinationen är lite för snäll...[/quote:2maudso9]

Snäll... :evil:

Tycker den är lik en annan snygg Musse :--

Link to comment
Share on other sites

Berätta gärna hur lätt du får av dekaltjafset sen... Jag tycker det är hädelse att klistra på dekaler. Ska man ha stripes ska det vara lackat. Plastdekaler blir bara fula, matta och sabbar bilens lack iom att den inte åldras jämt.

Link to comment
Share on other sites

Hoppsan, jag ber om ursäkt för min hädelse...

Jag får väl skylla på att jag är nybörjare här och inte visste bättre... :oops:

*Micke* vit bil med blå stripes ÄR snyggt! Som jag skrev tidigare så tyckte jag att passformen var dålig. Sen fick jag en idé som jag ville testa, blir det inte bra så är det ju bara att slabba på nytt dekaltjafs... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...