olesch July 8, 2008 Report Share July 8, 2008 Jag behöver bild på den främre delen av undersida på motorhuven, där klistermärkena sitter. Behöver på en GT 99-01 modell.Någon som kan bistå? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter /Cobra July 9, 2008 Report Share July 9, 2008 Vad ska du ha den till och varför just 99-01? (Blev lite nyfiken) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesch July 10, 2008 Author Report Share July 10, 2008 Vad ska du ha den till och varför just 99-01? (Blev lite nyfiken) Därför att där sitter 2 st klistermärken (Emission, AC) Mina sådana var slitna så man inte kunde se vad där stod så jag har plockat bort dem och fixat nya, pedantisk som man är. Dock glömde jag ta ett foto på hur exakt dem satt och jag vill ha dem på millimetern rätt 01 och frammåt har dem andra klistermärken där samt lika så för tidigare än 99 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano July 10, 2008 Report Share July 10, 2008 Vad ska du ha den till och varför just 99-01? (Blev lite nyfiken) Därför att där sitter 2 st klistermärken (Emission, AC) Mina sådana var slitna så man inte kunde se vad där stod så jag har plockat bort dem och fixat nya, pedantisk som man är. Dock glömde jag ta ett foto på hur exakt dem satt och jag vill ha dem på millimetern rätt 01 och frammåt har dem andra klistermärken där samt lika så för tidigare än 99Hjälper detta?Höger dekal sitter 5 mm till höger om utpressningen du ser i bild samt vänster dekal sitter 2 mm till vänster om utpressningen. I höjdled sitter dekalernas övre sida cirka 2 mm ovanför utpressningens över kant.MVH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter /Cobra July 10, 2008 Report Share July 10, 2008 Men detta bör väl nästan kunna skilja från bil till bil? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano July 10, 2008 Report Share July 10, 2008 Men detta bör väl nästan kunna skilja från bil till bil?Det kan man tycka. Jag har svårt att tänka mig att grabbarna / tjejerna på ford har monterat dekalerna på undersidan huven med så stor precision så länge som de sitter på hyfsat rätt ställe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesch July 11, 2008 Author Report Share July 11, 2008 Men detta bör väl nästan kunna skilja från bil till bil?Det kan man tycka. Jag har svårt att tänka mig att grabbarna / tjejerna på ford har monterat dekalerna på undersidan huven med så stor precision så länge som de sitter på hyfsat rätt ställe.Ja det varierar nog Men ändån jag vill ha det så och en annan bil som referens är perfekt!Detta hjälper mig riktigt bra, jag tackar så mycket! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts