Jump to content

Foto på undersidan av huven


olesch

Recommended Posts

Vad ska du ha den till och varför just 99-01?

(Blev lite nyfiken) :)

Därför att där sitter 2 st klistermärken (Emission, AC) Mina sådana var slitna så man inte kunde se vad där stod så jag har plockat bort dem och fixat nya, pedantisk som man är. Dock glömde jag ta ett foto på hur exakt dem satt och jag vill ha dem på millimetern rätt :D

01 och frammåt har dem andra klistermärken där samt lika så för tidigare än 99

Link to comment
Share on other sites

Vad ska du ha den till och varför just 99-01?

(Blev lite nyfiken) :)

Därför att där sitter 2 st klistermärken (Emission, AC) Mina sådana var slitna så man inte kunde se vad där stod så jag har plockat bort dem och fixat nya, pedantisk som man är. Dock glömde jag ta ett foto på hur exakt dem satt och jag vill ha dem på millimetern rätt :D

01 och frammåt har dem andra klistermärken där samt lika så för tidigare än 99

Hjälper detta?

Höger dekal sitter 5 mm till höger om utpressningen du ser i bild samt vänster dekal sitter 2 mm till vänster om utpressningen. I höjdled sitter dekalernas övre sida cirka 2 mm ovanför utpressningens över kant.

MVH

Link to comment
Share on other sites

:shock: Men detta bör väl nästan kunna skilja från bil till bil?

Det kan man tycka.

Jag har svårt att tänka mig att grabbarna / tjejerna på ford har monterat dekalerna på undersidan huven med så stor precision så länge som de sitter på hyfsat rätt ställe.

Link to comment
Share on other sites

:shock: Men detta bör väl nästan kunna skilja från bil till bil?

Det kan man tycka.

Jag har svårt att tänka mig att grabbarna / tjejerna på ford har monterat dekalerna på undersidan huven med så stor precision så länge som de sitter på hyfsat rätt ställe.

Ja det varierar nog :D Men ändån jag vill ha det så och en annan bil som referens är perfekt!

Detta hjälper mig riktigt bra, jag tackar så mycket!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...