Bergh July 20, 2008 Report July 20, 2008 Ska inhandla en Mustang cab och har snöat in på 2 färger.Antingen torch red eller vista blue, bilen ska stripas (le mans) med antingen vita el. silverstripes. Nu har jag svårt att bestämma mig för vilken färg, någon som har synpunkter?Är det förresten någon som vet om torch red är metallic eller bara klarlackat? Citera
Alabama Grill July 20, 2008 Report July 20, 2008 Lätt match, blå med vita ränder skulle jag ta. Citera
mill July 20, 2008 Report July 20, 2008 det är ju du som ska ha den så det spelar väl inte så stor roll vad andra tycker?(men jag röstar på vista blue, gillar inte torch red alls) Citera
Roger P 2196 July 20, 2008 Report July 20, 2008 Båda färgerna är jäkligt snygga men Vista Blue med vita ränder är skulle jag tagit. Citera
NickeH cmc 600 July 20, 2008 Report July 20, 2008 Ville bara säga att torchred är klarlackat, således ej en metallic. Ska du köpa begat så tycker jag personligen att du ska söka efter en Sonic-blue. Lite ljusare än Vista, snyggare tycker jag! Citera
Bergh July 20, 2008 Author Report July 20, 2008 Tack alla för bra synpunkter och tack NickeH för info. ang. färgen.Gillar din bil skarpt! Citera
NickeH cmc 600 July 20, 2008 Report July 20, 2008 Tack! Jo, jag gillar den jag med! Men, appropå färger... Hade en Sonic-blue GT innan den här och delar av familjen tyckte den var snyggare! Att det blev en röd GT500 berodde mer på slumpen; det var den bilen som fanns när jag var ivrig att köpa! Men jag gillar färgen mer och mer!Vad du än väljer så kommer du få en grymt rolig bil! Citera
Recommended Posts