Jump to content

Efterlysning: avgassystem i Skåne!


mill

Recommended Posts

Hej!

Är lite sugen på ett nytt avgassystem, främst då ett axle-back. Är rätt sugen på Corsa och SLP Loudmouth, men jag har bara sett/hört dem på youtube, och de kanske inte riktigt speglar verkligheten.. ja eller ngt annat axle-back för den delen.

Är det ngn här som bor i Skåne och har ngt annat än original på? Hade varit väldigt uppskattat om ngn hade lust att bjuda på lite oväsen.

Eller känner ngn till en planerad träff? Då kanske man har chans att lyssna på flera härligheter.

En fråga till, är SLP Loudmouth lagliga i Sverige, dvs vad säger Bilprovningen om dem?

Link to comment
Share on other sites

Hej du är välkommen till Arlöv har en grabber orange cab med bra ljud.

Är bes man för klubben så du hittar mitt tel nr där.Mvh Tom

Åh vad trevligt! Vad har du för ngt skojsigt där bak på din?

Link to comment
Share on other sites

Loud Mouth ska inte gå igenom bes enligt SBP. Måste sitta ljuddämpare på... Men han som besiktade min var väl bara glad att få in en Mustang på besiktning i Mars så han brydde sig inte. Annars är det ju snabbt gjort att byta tillbaka till original för bes oxå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag har snöat in mig lite på Mac's Boomtubes (

), som är ungefär som SLP Loudmouth, men med liiiite fyllning för att få bort det raspiga ljudet.

Men som sagt, inte riktigt bestämt mig. En kille PM:ade mig igår så ska nog åka och lyssna på hans Mac axle-back (antagligen inte boomtubesen, antagligen de vanliga). Dock tyckte han att de lät för mkt ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...