Jump to content

Ännu en "Musse" från Valleydealer Californien!!!


evert cmc1622

Recommended Posts

Hej!! Min sambos dotter ,hennes kille har precis köpt denna fina "Mussen".

Köpte den på samma bilhandlare där jag köpte min Saleen.Den ser riktigt fin ut på bilderna .18.000 dollar gav han för den ett skapligt pris tror jag.Har även shaker 1000 stereon.Snygga 20 tums fälgar, märket vet jag inte på fälgarna ! Någon som vet kanske? Nya däck också.Snygg färg tycker jag, Charcoal.En annan typ av motorhuv är där med på den.Gregg min vän kollade upp bilen,han sa att det var en fin bil. Hämtar den nästa vecka till Titan-Shipping där min Saleen står också.Vad tycker ni om "Mussen"

Link to comment
Share on other sites

Ser ruskit bra ut!!! Snygg färg samt fälgar, 20" rules! (kunde varit krom dock = mer Pimp till folket!)

+ + för stripes! Jäädrigt nice motorhuv också! Priset verkar väldigt bra! Kanske ringer dig nästa gång då du har bra kontakter! Men jag väntar nog till bilarna är hemma, dom där Mexarna ...du vet :shock:

Link to comment
Share on other sites

Här kan man snacka om huuuuuuuv.... UJUJUJ va grymt.... :twisted:

Den vill man inte se i backspegeln - fast det är väl det man gör... ;););)

Link to comment
Share on other sites

Snygg färg/stripe kombo och justa fälgar !! Men, vad har hänt med huven ? Visst, scope på huven kan väl vara ok men den där skulle mätta en blåval med plankton på 10 sekunder. Nä, ta bort och gör om :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Snygg som satan!!

Vore soft om ni kunde börja låta bli att borra i skärmarna... Det förstör bilarna nåt fruktansvärt. :( Skrev i en tråd förut hur man undviker men ingen brydde sig. Synd att sabba en så fin bil menar jag.

Link to comment
Share on other sites

Snygg som satan!!

Vore soft om ni kunde börja låta bli att borra i skärmarna... Det förstör bilarna nåt fruktansvärt. :( Skrev i en tråd förut hur man undviker men ingen brydde sig. Synd att sabba en så fin bil menar jag.

Om du hittar den tråden får du gärna Pm'a mig den. behöver lite tips

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...