OlaBacklund cmc 2121 August 24, 2008 Report August 24, 2008 Hej alla ni .. plockade ur all klädsel i skuffen på min -94 cab. pga städning efter en liiiten sull olycka med en honuingsburk... nu såg jag på vänster sida i skuffen att det var "plats" för någon apparat eller likn. de satt 3 tomma kontaktstycken där ochså .. en 2 polig och 2st flerpoliga.. någon som kan berätta vad detta är för något.. utan att se någon bild som jag inte hunnit ta än.. /Ola .. Citera
ThomasX August 24, 2008 Report August 24, 2008 Tja, det är ju inte helt ovanligt att sätta CD-växlare etc i dom regionerna, men det är en helt vild gissning från min sida eftersom jag i praktiken vet ungefär lika mycket om din bil som Göran Persson vet om ödmjukhet, zilch. Kolla i manualen, sektionen om el, ev. så kan säkringstabellen ge vissa hintar.Hejhopp Thomas Citera
OlaBacklund cmc 2121 August 24, 2008 Author Report August 24, 2008 lägger in en bild på den mysko saken ... Citera
Our Pony August 25, 2008 Report August 25, 2008 PÅ min 96:a skulle man bygla ( den 2-poliga ) kontakten när man skulle programmera key-less entry , gjorde det för något år sedan// Danne Citera
Recommended Posts