August 24, 200816 yr comment_59681 Hej alla ni .. plockade ur all klädsel i skuffen på min -94 cab. pga städning efter en liiiten sull olycka med en honuingsburk... nu såg jag på vänster sida i skuffen att det var "plats" för någon apparat eller likn. de satt 3 tomma kontaktstycken där ochså .. en 2 polig och 2st flerpoliga.. någon som kan berätta vad detta är för något.. utan att se någon bild som jag inte hunnit ta än.. /Ola ..
August 24, 200816 yr comment_59687 Tja, det är ju inte helt ovanligt att sätta CD-växlare etc i dom regionerna, men det är en helt vild gissning från min sida eftersom jag i praktiken vet ungefär lika mycket om din bil som Göran Persson vet om ödmjukhet, zilch. Kolla i manualen, sektionen om el, ev. så kan säkringstabellen ge vissa hintar.Hejhopp Thomas
August 25, 200816 yr comment_59720 PÅ min 96:a skulle man bygla ( den 2-poliga ) kontakten när man skulle programmera key-less entry , gjorde det för något år sedan// Danne